ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



به خاطر اشتغال به تحصیل هفته‌های اول را از دست دادم


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 14:04

به خاطر اشتغال به تحصیل هفته‌های اول را از دست دادم

اسپورت تی وی/ سیدی جوان در دیدار با پدیده گل چهارم گسترش را به ثمر رساند و در پانزده دقیقه ای که فرصت بازی داشت یکی از بهترین های تیمش بود.
یوسف سیدی که با هجده سال سن یکی از کم سن ترین بازیکنان لیگ به شمار می رود در مورد گلزنی خود به پدیده گفت : آقای کمالوند در این دیدار با تاکتیک های هجومی تیم را روانه میدان کرده بود و من خودم پیش بینی یک برد را می کردم و با آمادگی که داشتم می دانستم که اگر وارد بازی شوم گل خواهم زد و آقای کمالوند نیز در 15 دقیقه انتهای بازی به من اعتماد کردند و من نیز توانستم به خوبی جواب اعتماد او را بدهم .
سیدی در این دیدار چند موقعیت عالی را نیز از دست داد که در اینباره توضیح داد : من هفته های ابتدایی را به خاطر مشکلاتی در گرفتن اشتغال به تحصیل از دست دادم و با تمریناتی که داشتم کم کم به شرایط بدنی خوبی رسیدم و حالا با دیگر بازیکنان هماهنگ تر هستم و قول می دهم که جواب اعتماد مربی را با گل های بیشتر خواهم داد .
بازیکن جوان و آینده دار گسترش در مورد اینکه گسترش می تواند در این فصل سهمیه بگیرد یا نه ، گفت : مگر گسترش از دیگر تیم ها چه چیزی کم دارد که همه فکر می کنند تیم ما شانسی به اینجا رسیده است. اگر با دقت بازی های ما را ببینید متوجه می شوید که ما روی بد شانسی در این جایگاه هستیم و فاصله با رده دوم جدول تنها 3 امتیاز است و این یعنی ما می توانستیم با یک برد بیشتر در رده دوم باشیم. به نظرم سهمیه آسیا نیز برای گسترش فولاد دور از دسترس نیست.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گواهی اشتغال به تحصیل در سناد