سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تصویر دختر نوجوانی با ستون فقرات پیچ خورده


جام جم/ یک دختر 17ساله هندی به علت ابتلا به یک بیماری مادرزادی، ستون فقراتش از هشت سالگی شروع به پیچ خوردن کرد. او اکنون درصدد انجام یک عمل جراحی است به رغم اینکه پزشکان خطر مرگ یا فلج شدن را برای وی پیش بینی کرده اند .
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، پرتی کوماررای، دختری 17 ساله ساکن فرید آباد دهلی نو است که به علت ابتلا به بیماری نادری، از هشت سالگی قوز در آورده و ستون فقراتش شروع به انحراف و پیچ خوردن کرده است . پزشکان اسکولیوز مادرزادی با دفورمیتی شدید را در مورد وی تشخیص داده‌اند.
بیش از 10 دکتر از بیمارستانهای مختلف در دهلی نو گفته اند که هیچ راهی برای معالجه وی وجود ندارد اما او جراحی را پیدا کرده که قادر به اصلاح ستون فقرات وی است . پرتی با وجود خطراتی همچون مرگ یا فلج شدن، خواستار انجام این جراحی برای داشتن یک زندگی سالم و شغلی در ادامه عمرش است.
وی می گوید :از انجام این جراحی بسیار هیجان زده بوده و خطر این عمل را می‌پذیرد .هرچند که هیچ پزشکی انجام این عمل جراحی را نمی پذیرفت اما من پزشکی مناسب را پیدا کردم. می‌خواهم به خانواده ام بگویم که من روزی شغلی یافته و ازدواج خواهم کرد .می خواهم به مردم ثابت کنم که می توانم یک کار آبرومند پیدا کرده و از خودم محافظت کنم .

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پیچ گذاری مهره ستون فقرات