سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه مواد آرایشی مایع را بر روی بدن تست کنیم


چگونه مواد آرایشی مایع را بر روی بدن تست کنیمچگونه/ آیا میخواهید مواد آرایشی سازگار با پوستتان را تست کنید؟ این مواد باید سازگار با پوسستان باشد تا رنگ پوستتان طبیعی تر بنظر برسد. مراحل زیر را برای تست مواد آرایشی مایع دنبال کنید تا سازگارترین مواد را بیابید.
1
به فروشگاه لوازم آرایشی بروید که محصولات پایه آرایشی را بفروش میرساند. در فروشگاه، میتوانید از مشاور زیبایی بخواهید که کمکتان کند. ولی در فروشگاه های بزرگ لوازم آرایشی میتوانید در قسمتهای مخصوص تست، مواد آرایشی را تست کنید.
2
دو یا سه رنگ پایه را انتخاب کنید که به پوست شما نزدیکتر باشد.
3
مقداری از مواد را روی اسفنج تمیز یا یک پنبه تمیز بمالید.
4
مقداری از مواد را روی ناحیه ای از پوستتان بمالید. معمولا باید مواد را روی قسمت تمیزی از پوستتان بمالید.
5
سپس یه آیینه نگاه کنید تا مطمئن شوید مواد بخوبی با پوستتان آمیخته شده است. توجه داشته باشید که مواد باید به خوبی و بدون ایجاد تفاوت در رنگ و هیچگونه خطوط قابل مشاهده به پوستتان بنشیند.
6
در صورتی که مواد با پوستتان سازگاری نداشته باشد، فرآیند را با رنگ پایه دیگری روی قسمت دیگری از صورتتان تکرار کنید. رنگ ها و برند های مختلف را تست کنید تا به رنگ دلخواهی برسید که پوستتان را کاملا پوشش دهد.
نکات و هشدارها
برای سازگاری بالا، از نور طبیعی یا چراغ های آیینه آرایشی برای بررسی نتیجه استفاده کنید.
اگر پوستی حسا س دارید، برای جلوگیری از آلرژی پوستی، ابتدا مقداری از مواد را روی قسمتی از پوستتان امتحان کنید.
در صورت نیاز میتوانید رنگ های مختلف را برای یافتن رنگ واقعی و سازگار با پوستتان ترکیب کنید. توجه داشته باشید زمانی کاملا تغییر میکنید که وقتی در نور قرار میگیرید رنگ پوست صورتتان با گردنتان همخوانی داشته باشد.
مواد آرایشی مایع را در محلی خشک و خنک نگه داری کنید.
مواد پایه را پشت دست یا بازوی خود تست نکنید زیرا با پوست صورت شما متفاوت است.
برای جلوگیری از هرگونه عفونت پوستی، هرگز اجازه ندهید کسی از لوازم آرایشی شخصی تان استفاده کند.


منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
داستان مواد آرایشی(دوبله)