سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از اشتغال‌زایی و حل مشکلات اقتصادی ، تا حضور در مترو، تاکتیک جدید چهره برجسته اصلاح طلب‌ /مردم گلایه از روحانی را نزد عارف بردند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد رضا عارف» از چهره‌های سرشناس اردوگاه اصلاح طلبان ایران در آستانه انتخابات مهم پارلمانی ایران با خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتد‌پرس» به گفت‌‌وگو پرداخت و برای جلب نظر مدعی ایجاد اشتغال برای جوانان شد.

آسوشیتدپرس از قول محمدرضا عارف نوشت، برجسته ترین چهره اصلاح طلب‌ها عنوان داشته است که اگر حزبش  در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیروز شود، در مسیر حل مشکلات اقتصادی با ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر از طریق جلب سرمایه‌های داخلی و خارجی همت می‌گمارد.

عارف در گفت‌و‌گو با این خبرگزاری آمریکایی در داخل یکی از قطارهای زیر زمینی تهران در مرکز شهر گفت: «اشتغال زایی اولویت ما است. ما بر حل مشکلات اقتصادی تمرکز کرده‌ایم.»

آسوشیتدپرس در وصف حرکات تبلیغاتی محمدرضا عارف نوشت: محمدرضا عارف با افزایش تقلاهای انتخاباتی خود  و متحد نشان دادنش با مردم پایتخت در پی ربودن قلب و اذهان رای دهندگان بیشتر به سمت خویش است.

این خبرگزاری آمریکایی در گزارش خود از تهران در این زمینه نوشت: یک مسافر 35 ساله در ایستگاه قطار زیر زمینی تهران  در بازار به عارف گفت که از منطقه‌ای فقیر در غرب ایران برای یافتن زندگی بهتر به تهران مهاجرت کرده است . بسیاری دیگر نیز با نزدیکش شدن به وی در زمینه بیکاری مفرط بین جوانان از وضع موجود اظهار نارضایتی کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/G44K0R


ویدیو مرتبط :
روحانی,غرضی و عارف اصلاح طلب هستند!