سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعضای لیست مورد حمایت انگلیس از حمایت دشمن اسلام اعلام برائت کنند


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از اساتید و طلبه‌های حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: «اکنون و در شرایط حساس انتخابات خبرگان شاهد هستیم که بلندگو های روباه پیر، نوای حمایت از یکی از لیست های معرفی شده برای تصدی خبرگان را سر داده اند و به آن امید بسته‌اند لیستی که به ناحق ، در خود نام تعدادی از بزرگان روحانیت و پیشکسوتان انقلاب را جا داده است؛ موضع گیری ها در برابر این عمل بلند گوی روباه پیر متفاوت بوده است و بعضی ها فرموده اند که این عمل BBC به منظور تخریب چهره ی بزرگان موجود در این لیست صورت گرفته است.»

در ابتدای این بیانیه آمده است: سلام به محضر بزرگانی که هادیان امتند و خود همانند شمعی فروزان در کوران فتن و مشکلات با صبر و بصر نه تنها خود بلکه امت حزب الله را از فرو رفتن در بحر کوری و گمراهی رهانیده‌اند. چه کنیم که جبهه استکبار بالیدن خود را در مرگ انقلاب می بیند و تا لحظه ی مرگ دست از قتال با ابراهیمیان بر نمی‌دارد و در همین راستا بارها دشمنی خود را به مسلمین مستضعف نشان داده است و هر از چند گاهی دست به علمی مبغضانه می‌زند.
این بیانیه می‌افزاید: همان گونه که همگان می دانیم فرعون متکبر زمان آمریکای جنایتکار است و هیچ گاه نباید مکر انگلیس نجس این روباه پیر را به فراموشی سپرد که این متکبران همیشه دشمنان اسلام بوده‌اند و خواهند بود و ما همیشه باید متوجه مکد آنها باشیم و همانگونه که امام عظیم الشان فرمودند یکی از راه های یافتن صراط مستقیم موضع گیری دشمنان می باشد که هر موقع آنها از راهی حمایت کردند صراط مستقیم مخالف آن است.

«اکنون و در شرایط حساس انتخابات خبرگان شاهد هستیم که بلندگو های روباه پیر ، نوای
حمایت از یکی از لیست های معرفی شده برای تصدی خبرگان را سر داده اند و به آن امید بسته‌اند لیستی که به ناحق ، در خود نام تعدادی از بزرگان روحانیت و پیشکسوتان انقلاب را جا داده است؛ موضع گیری ها در برابر این عمل بلند گوی روباه پیر متفاوت بوده است و بعضی ها فرموده اند که این عمل BBC به منظور تخریب چهره ی بزرگان موجود در این لیست صورت گرفته است.»

در این بیانیه تصریح شد است: واقعا اگر این تحلیل صحیح است چرا BBC از حضرات آیات مصباح یزدی و جنتی و یزدی حمایت نکرده است؛ که با این کار خود آنها را تخریب کند ؟
در این میان آنچه که برای امت حزب الله حجه شرعی است موضع گیری اخیر مقام عظمای ولایت امام خامنه ای در این مورد است. 

در این بیانیه آمده است:‌ رهبر انقلاب در دیدار با مردم در سال 82 فرمودند «رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستور عمل می دهد ، به فلاتی رای بدهید به فلانی رای ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران. یک روزی بود که پادشاه کشور وقتی می‌خواست تصمیم مهمی بگیرد ، سفیر انگلیس را صدا می کرد و از او می پرسید که این کار را بکنم یا نکنم؟. انگلیسی ها یک روزی اینجور در امور کشور دخالت می‌کردند ، بعد هم آمریکایی ها ، یک مدتی هم هردو. امروز دست اینها قطع شده است. امروز جلوی این دخالتها گرفته شده است به برکت انقلاب، به برکت بیداری مردم دلشان تنگ شده. حالا از راه رادیو، به مردم دارند دستور می دهند به فلانی رای بدهید، به فلانی رای ندهید.» با توجه این سخن معظم‌له ، ما اساتید و طلاب حوزه علمیه قم ، منتظر عمل انقلابی شما بزرگان و پدران حوزه ی علمیه به صورت برائت صریح از لیست مورد حمایت دشمنان اسلام هستیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/NGINGS


ویدیو مرتبط :
بدعت گذاری انگلیس در دین اسلام با حمایت از فرقه شیرازی