علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



استقبال انگلیس از توافق اروپا و ترکیه بر سر پناهجویان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، نخست وزیر انگلیس ضمن استقبال از توافق اروپا و ترکیه بر سر مبادله پناهجویان، حمایت کامل کشورش از این توافق را اعلام کرد.

«دیوید کامرون» گفت: من از توافقی که امروز با ترکیه به دست آمد استقبال می کنم. ما در وهله اول تلاش می کنیم تا جلوی خروج پناهجویان از ترکیه را بگیریم. اما آن دسته از قایق هایی که در دریا بازداشت شوند نیز به محل حرکت خود از ترکیه و یا یونان بازگردانده خواهند شد.

وی افزود: من فکر می کنم برای نخستین بار در این مناقشه (پناهجویان) ما به یک برنامه دست یافته ایم که اگر به خوبی انجام شود، از ورود پناهجویان (به اروپا) جلوگیری شده و تجارت گروه های قاچاقچی هم نابود خواهد شد.

نخست وزیر انگلیس در ادامه گفت: این کار نیازمند یک عملیات جامع و در مقیاس وسیع است. بریتانیا به این فرآیند کمک خواهد کرد. ما کارشناسان و نیروهای ماهر در این زمینه را در اختیار داریم.

گفتنی است، همه ۲۸ عضو اتحادیه اروپا، روز جمعه در نشست مشترک با «احمد داود اغلو» نخست وزیر ترکیه و نماینده این کشور در مذاکرات به توافق رسیدند تا هزاران مهاجر غیر قانونی وارد شده به اروپا را به ترکیه باز گردانند.


ویدیو مرتبط :
استقبال گرم مردم فرانکفورت آلمان از پناهجویان