سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش تگرگ در جیرفت خسارت بر جا گذاشت


به گزارش ایرنا حسین صالحی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: عصر امروز به مدت 45 دقیقه بارش تگرگ در 30 روستای بخش ساردوئیه خسارت هایی را به درختان گردو در این بخش وارد كرد.
وی با بیان اینكه بیشترین خسارت در روستاهای روكوییه و كهلری دلفارد روی داده است تصریح كرد: در برآورد اولیه 700 هكتار از درختان سردسیری شامل مركبات، گردو، زردآلو و گیلاس دچار خسارت شده اند.
وی اظهار كرد: از لحضاتی قبل كارشناسان با حضور در منطقه در حال برآورد خسارت ریالی و حجم نهایی خسارت وارد شده به بخش كشاورزی ساردوییه هستند.
بخشدار ساردوئیه از دامدران و كشاورزان خواست با توجه به تداوم ناپایداری جوی از نزدیك شدن به رودخانه های منطقه به ویژه رودخانه دلفارد خودداری كنند.
ناپایداری هوا از عصر روز گذشته (دوشنبه) به صورت افزایش ابر و رعد و برق در شهرستان جیرفت آغاز شد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مركزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشكیل شده و در فاصله 230 كیلومتری جنوب كرمان واقع است.
7450/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بارش تگرگ 40گرمی در جیرفت!!