سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در بزرگراه امام علی(ع)/ یک نفر جان خود را از دست داد، ۲ نفر مصدوم شدند


جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، از حادثه تصادف چند دستگاه خودرو خبرداد و گفت: در ساعت 6:18 صبح امروز برخورد چند دستگاه خودرو در جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به خروجی دماوند به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران ماموران 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 4 دستگاه خودروی سواری شامل 2 پراید، یک خودروی 206 SD و یک وانت پیکان به شدت با یکدیگر برخورد کرده و با بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد یکی از خودروها پس از برخورد با عابر پیاده موجب شده بود مابقی خودروها نیز به یکدیگر برخورد کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند ترافیک سنگینی در بزرگراه اتفاق افتاده بود و عابر پیاده نقش بر زمین بود و سرنشینان خودروها نیز از خودرو بیرون آمده بودند.

ملکی افزود: این عابر پیاده که حدوداً 45 سال سن داشت پس از تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است و یک خانم 65 ساله و آقای 36 ساله نیز دچار مصدومیت‌هایی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: خودروها به محل امنی منتقل و محل حادثه برای بررسی علت تحویل عوامل پلیس شد و نهایتاً در ساعت 7 صبح عملیات این حادثه به اتمام رسید.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MCJ07O


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای 11 خودرو در بزرگراه