سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیگرد دختران روسی که با سرباز گمنام، قلیان کشیدند!


پیگرد دختران روسی که با سرباز گمنام، قلیان کشیدند!العالم/ مراجع امنیتی روسی، در جستجوی دخترانی هستند که برای روشن کردن زغال قلیان، از آتش مقبره سرباز گمنام استفاده کردند.

مقامات امنیتی شهر آرماویر در جنوب روسیه، پس از انتشار تصاویری در اینترنت که دو دختر روسی را در حال روشن کردن زغال قلیان با شعله "آتش جاودان" بر مقبره سرباز گمنام روسیه نشان می داد، برای یافتن آن دو تلاش می کنند.
این دو دختر تصاویر اقدام خود را در ششم مارس (16 اسفند) اینستاگرام منتشر کردند و ده ها "لایک" برای آن به دست آوردند؛ اما یکی از آنها پس از چند ساعت، حساب های کاربری خود را به طور کامل حذف کرد.
به نوشته روسیا الیوم، نیروهای امنیتی بر مبنای تصاویر منتشر شده، جستجو برای یافتن و توجیه اتهام "توهین و آلوده کردن یادمان سرباز گمنام" (یادواره سربازان روسی حاضر در جنگ جهانی دوم) به آنان، آغاز کرده اند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
مردم نژمار مریوان قلیان های این روستا را به آتش کشیدند