سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رییس اتحادیه میوه: قیمت ها با سال گذشته قابل قیاس نیست


رییس اتحادیه میوه: قیمت ها با سال گذشته قابل قیاس نیستباشگاه خبرنگاران/ رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: گفت: قیمت میوه در سال جاری قابل قیاس با سال گذشته نیست چرا که قیمت‌ها کاهش چشمگیری داشت.

هر ایرانی نوروز را به دید و بازدید و مهمانی‌های آن می‌شناسد از این رو یکی از بخش‌های پررفت و آ‌مد بازار می‌تواند میوه‌فروشی باشد.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت انواع سیب باکیفیت در مغازه‌های سطح شهر از 3 هزار و 500 تومان الی 4 هزار و 500 پرتقال 2 هزار و 500 الی 4 هزار تومان، موز 4 هزار و 300 الی 4 هزار و 800 تومان، ‌کیوی 3 هزار و 500 الی 4 هزار تومان،‌ خیار 3 هزار و 500 الی 4 هز ار تومان به فروش می‌رسد.

حال برای اطلاع از وضعیت بازار میوه ‌فروشی در ایام نوروز به سراغ رئیس اتحادیه میوه و سبزی رفتیم از این رو حسین مهارجران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: پرتقال و سیب که از پرمصرف‌ترین اقلام میوه شب عید هستند با قیمت مناسبی به فروش رفتند و امکان کاهش قیمت آن نیز در بازار وجود دارد.

وی با اشاره به قیمت انواع اقلام پرمصرف این ایام گفت: قیمت هر کیلو پرتقال هزار و 500 الی 2 هزار و 500 تومان، سیب باکیفیت دماوند مراغه هزار الی 3 هزار تومان، خیار مجلسی هزار و 500 الی 2 هزار و 500، خیار جیرفتی 700 الی هزار تومان، موز 2 هزار و 800 الی 3 هزار و 500 تومان، کیوی هزار و 500 الی 3 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران در خصوص مقایسه بازار میوه نسبت به سال گذشته بیان کرد: قیمت میوه در سال جاری قابل قیاس با سال گذشته نیست چرا که قیمت‌ها نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشتند و در روزهای آتی ممکن است با برگشت مسافرین نوروزی و حجوم برای خرید تنها تغییرات جزئی در قیمت‌ها ایجاد شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به قیمت نارنگی گفت: در حال حاضر تنها نارنگی بندرعباس موجود است که این محصول به سبب تولید محدود و کیفیت بالا با قیمت 12 الی 15 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد هر چند که نارنگی قاچاق پاکستانی نیز به صورت پنهانی با قیمت کمتری به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به میوه‌های قاچاق گفت: انواع میوه‌های قاچاق در دید عموم قرار ندارند و تنها به صورت پنهانی به مشتریان خود فروخته می‌شوند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
بیشترین افت قیمت نفت خام آمریکا در 29 سال گذشته