سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زنان از کدام مردان گریزانند؟/ این مردان جذاب و دوست داشتنی نیستند!


زنان از کدام مردان گریزانند؟/ این مردان جذاب و دوست داشتنی نیستند!

 مردهایی که ضدحالند!

o محافظه کارها:تصور می کنند در رابطه باید منتظر رفتار و حرکت زن شد، منفعل هستند و می خواهند مطابق خوشایند او رفتارشان را تعریف کنند.می خواهند زن را همیشه راضی نگه دارند.زن از مردی خوشش می آید که گاهی کمی کله شقی هم داشته باشد یا گاهی اوقات تند هم صحبت کند.

o مرد نق نقوی زیر آب زن:مردهایی که در گذشته یل لطمه ای خورده اند و به همین دلیل، دائم دنبال تایید گرفتن از همسرشان برای اثبات حقانیت شان نسبت به زن قبلی هستند و علاوه وارد خاله زنک بازی می شوند، نکته اینکه خانم زنک بازی به اندازه وقتش کارکرد روانی دارد اما برای مردها حال به هم زن است.
o مردهای معتاد به کار:این مردها هم جزو مردهای بی حال هستند و تمام حرف خها و مثال هایشان در مورد کارشان است.مساله ای که باعث می شود فضای گفت و گوی این افراد با همسر و نامزدشان محدود شود.
o مردهای زیاد حسابگر:مردهایی که جرات خرج کردن ندارند، البته این با خساست فرق دارد.

مردهایی که اطلاعات زنانه زیادی دارند!

مردهایی که خیلی در امور زنانه وارد هستند و جزئیات و ریزه کاری های خصوصی زنانه از روان شناسی زن ها گرفته تا مسائل زیبایی و آراستگی زنانه را هم می دانند، از این دسته اند.(مثال:مرد راجع به میزان اکسیدان رنگ موی زن اظهار نظر می کند!)برای زن ها ضد حالند.در جواب به این سوال هم که یک مرد چقدر باید از زن ها اطلاعات داشته باشند؟ باید گفت:یک مرد باید کمی اطلاعات فیزیولوژیک داشته باشد، فقط بداند تا رفتارش را درست تنظیم کند، نه اینکه در مورد اطلاعاتش با یک زن صحبت کند.

مردهای بچه ننه!

مردهایی که استقلال روانی از مادرشان پیدا نکرده اند و براب راضی نگه داشتن تمام زن ها زندگیشان نقلای بیهوده می کنند و نمی خواهند بپذیرند که بین زنان وجود بعضی اختلافات معمول است و می خواهند این نظم را به هم بزنند.یا به خاطر نداشتن این صلح همگانی همیشه خودشان را ملامت می کنند.طبیعی این است که بین زن ها در متوسط اختلاف باشد و همه با هم هماهنگ نباشند.اما این مردها خودشان را به آب و آتش می زنند تا همه با هم خوب باشند.مرد خشنود کن،مردی است که زن ها و به ویژه همسرش را از خود دلزده می کند.این کار مثل این است که بخواهیم فقر را فقط با توزیع پول ریشه کن کنیم.

مردهای نقل مجلس

مردی که همیشه در مجالس بار هیجانی را به دوش می کشد، زن او ممکن است ناخواسته دلگیر شود.چون زن فکر می کند او دارد خودش را سبک می کند.ضمن اینکه این مرد در خانه اش این قدر با هیجان نیست و زن فکر می کند او فقط برای دیگران این طور است و با او مشکل دارد.باید یک نسبت و تعاملی بین شوخ طبعی ما در داخل و خارج از خانه باشد؛ مثلا در خانه برج زهر مار و در مهمانی دوست داشتنی ترین آدم نباشیم.

مردهای جان دوست

مردهایی که نگران چین و چروک وجوش صورتشان هستند، یا روی اندامشان وسواس دارند، مثلا بدن سازی می روند اما بیشتر وقتشان را به جای خانه و خانواده در باشگاه می گذرانند در واقع وسواس و دقت روی مسائلی دارند که لزوما مردها نباید خیلی نگران آنها باشند.ضمن اینکه این ورزش خوب ،باعث یک غیبت بد در خانواده می شود.

مردهای موفق عقده ای

آدم هایی که خودشان را از طبقه پایین به بالا می کشند، چه در دانش، چه در فرهنگ و چه در پول، لزوما انسان موفق سالمی نمی شوند. اینها ممکن است تبدیل به آدم های موفق عقده ای شوند؛ مثلا وقتی برای بچه شان پلی استیشن می خرند، ناخواسته به این فکر می کنند که در بچگی خودشان چیزی نداشتند یا آن قدر از تلخی های زندگیشان که منجر به موفقیت شده می گویند که همسرشان احساس ترحم پیدا می کند، این مردها از سختی های زندگی شان عبور نکرده اند.

مردهای خود شیفته

مردهایی هستند که احتیاج دارند به خاطر قابلیت هایشان تحسین و دیده بشوند.این مردها به دلیل این خواسته افراطی شان وقت ندارند و نمی گذارند دیگران را ببینند. مرد خودشیفته فکرش، تجربیاتش، خانواده اش، بدنش، تحصیلاتش و نظراتش از نظر خودش یگانه هستند.و این نیاز زیاد به تحسین باعث دلزدگی اطرافیان می شود.خودشیقته ها نیاز به عذرخواهی در اشتباهاتشان هم نمی بینند.به شدت در ترک های عاطفی مقاومت می کنند و اعتقاد دارند هر کس آنها را ترک کند ضرر کرده.

مردهای ضعیف

مردی که در ابراز احساسات خودش خیلی حسابگری می کند خیلی اصرار دارد که احساساتش را با جزئیات منتقل کند (مثال:من به خاطر فلان و فلان و فلان مساله و چون این طوری ما با هم به این و این و این می رسیم، از شما خوشم می آید!به جای یک جمله ساده من از شما خوشم می آید)از طرفی مردهایی که هیج محدودیتی در ابراز احساسات ندارند، مثل دستگاهی هستند که یک دکمه روشن و خاموش دارد.مردهای ضعیف، مردهایی هستند که در برابر شکست عاطفی فرو می ریزند و به طرفشان احساس گناه و ترحم می دهند؛ مثلا ادعا می کنند که به خاطر تو معتاد شدم.

برچسب ها : مرد روز ، مرد هزار چهره ، مردان موفق ، مردان جذاب ، روانشناسی مردان ، مرد شش میلیون دلاری ، مردهای زیاد حسابگر ، مردهای معتاد به کار ، مرد نق نقو ، مردهای بچه ننه ، مردهای خود شیفته ، مردهای ضعیف 

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید...

برای دیدن همه مطالب مربوط به دنیای زنانه لطفاً کلیک کنید...

برای دیدن همه مطالب مربوط به نوزاد و کودک لطفاً کلیک کنید...

برای دیدن همه مطالب مربوط به ناباروری لطفاً کلیک کنید...

برای دیدن همه مطالب مربوط به بارداری لطفاً کلیک کنید...

برای دیدن همه مطالب مربوط به زایمان لطفاً کلیک کنید...

برای دیدن همه مطالب مربوط به تغذیه لطفاً کلیک کنید...

برای دیدن همه مطالب مربوط به پرسش و پاسخ لطفاً کلیک کنید...

تعداد بازدید : 1

نظرات كاربران : نام : ایمیل : متن نظر : *لطفاً نظر خود را وارد نمائید متن بالا را وارد نمایید* 


ویدیو مرتبط :
دوست معمولی بودن مردان و زنان