ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نماینده فدراسیون گفت تیم تحت حمایت ما قهرمان می‌شود/ با این شرایط چطور ادامه دهیم؟


هادی عامری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد کسب چهار باخت در 9 مسابقه نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: ما یک نیم فصل ساکت بودیم و چیزی نگفتیم، اما هرکسی هر طور توانست، علیه داوری‌ها اعتراض کرد و نتیجه مورد نظرش را گرفت.

وی گفت: یک نکته برای ما بسیار قابل توجه است و آن اینکه نماینده فدراسیون قبل از یک بازی حساس به ما می‌گوید تیم شمیدُر امسال قهرمان می‌شود و فدراسیون هم از آنها حمایت می‌کند و شما چرا مصطفی هاشمی را آوردید که فدراسیون با او خوب نیست.

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد ادامه داد: هرکسی که چند سال در بسکتبال بوده باشد، این مسائل را متوجه می‌شود و این موارد در باخت‌ها تاثیر دارد.

عامری با اشاره به اخراج‌های زودهنگام روزبه ارغوان در بازی‌ها گفت: در اکثر مسابقات ارغوان خیلی زود 5 خطایی می‌شود و ما مجبوریم نیمه دوم بدون حضور او ادامه دهیم. در همین بازی با شهرداری اراک مساوی بودیم، در 20 ثانیه آخر یک خطای فنی و یک خطای عمد به ضرر ما گرفتند. با این شرایط یک تیم چطور می‌تواند پیروز شود؟

وی عنوان کرد: وقتی نماینده فدراسیون از قهرمانی یک تیم خبر می‌دهد، این موضوع برای ما شائبه ایجاد می‌کند و با این وضعیت با چه امید و انگیزه‌ای تلاش کنیم و مسابقات را ادامه دهیم؟

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/OIN1ZZ


ویدیو مرتبط :
شرایط تیم ملی در گفتگو با رئیس فدراسیون بسکتبال