فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مهران مدیری در شبکه نسیم


فارس: نام مجموعه تلویزیونی «زعفرون» به «دور همی» تغییر یافت.

همچنین بازیگران جدیدی چون: الیکا عبدالرزاقی،مهران رنجبر و محمد نادری به لیست بازیگران این سریال که پیشتر شقایق دهقان، مهران مدیری و امیر مهدی ژوله بودند، اضافه شدند.

مهران مدیری در شبکه نسیم

به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.

ساخت دکور «دورهمی» براساس برنامه ریزی ها جمعه به پایان می رسد و تصویربرداری با انتخاب کامل بازیگران طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

این مجموعه کمدی با ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون دکوری عظیم دارد. در هر قسمت ٣٠٠ نفر از مخاطبان -که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند- به تماشای بازی بازیگران می نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند.

«دورهمی» قرار است از شبکه نسیم پخش شود و سایر عواملی که تاکنون حضورشان در پروژه قطعی شده عبارتند از: تهیه کنندگان: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی، نویسنده:امیر مهدی ژوله،طراح صحنه و دکور: مهدی هاشمی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: پیام حسین سوری، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: حسن لباف و مشاور رسانه ای: امین اعتمادی.


ویدیو مرتبط :
‫رضا گلزار، سورپرایز بزرگ شبکه نسیم بعد از مهران مدیری!‬‎