سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دعوت ابراهیم یزدی از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات


دعوت ابراهیم یزدی از مردم برای شرکت در دور دوم انتخاباتایلنا/ ابراهیم یزدی در پیامی از هم‌وطنان برای شرکت در انتخابات مرحله دوم مجلس و رأی به لیست امید (اصلاح‌طلبان) دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

ملت شریف ایران
همان‌گونه که در هفتم اسفندماه با حضور خود در پای صندوق‌های رأی رشد و بلوغ سیاسی خود را نشان دادید، اینک که در دهم اردیبهشت‌ماه انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرهای کشور برگزار می‌شود انتظار می‌رود حتی کسانی که بهر علت در انتخابات مرحله اول شرکت نکردند نیز با رأی خود به لیست امید که مورد تأیید اصلاح‌طلبان قرار گرفته است، گامی جدید در تقویت فرایند دموکراسی و حمایت از مردم‌سالاری و حاکمیت انسان بر سرنوشت خود بردارند و دولت تدبیر و امید را برای اجرای برنامه‌های اصلاحی و رفع مشکلات جاری کشور، یاری رسانند.

به یاد می‌آوریم که ملت ایران از انقلاب مشروطه در حال تمرین و یادگیری دموکراسی است و به‌تدریج با رشد و بلوغ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خود نشان داده است که «برگه رأی» در شرایط مناسب بسیار کارآمدتر از «قهر» یا «شمشیر» برای احقاق حق انسانی خود و تأمین منافع ملی است.

دکتر ابراهیم یزدی
هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایلنا


ویدیو مرتبط :
دعوت سعید حجاریان از خاتمی برای شرکت در انتخابات