بهناز جعفری: نمایش «اتاق ورونیکا» من را احیا کرد


بهناز جعفری: نمایش «اتاق ورونیکا» من را احیا کردتسنیم/ بازیگر برگزیده سیزدهمین «جشن بازیگر» گفت: نمایش «اتاق ورونیکا» من را احیا کرد و باعث شد من در آن از تمام توانایی‌هایم استفاده کنم.
بهناز جعفری که چند روز پیش از سیزدهمین «جشن بازیگر» جایزه گرفت با اشاره به این که نمایش «اتاق ورونیکا» من را احیا کرد، اظهار کرد: برای هر بازیگری آرزو است که در یک نقشی بازی کند که آن نقش بتواند تام و کمال توانایی‌های آن هنرمند را نشان دهد.

وی افزود: نقشی که من در نمایش «اتاق ورونیکا» بازی کردم یکی از نقشهایی بود که هر هنرمندی علاقه‌مند است آن را بازی کند درست مانند نقشی که صابر ابر در نمایش «کالیگولا» آن را بازی کرد.

جعفری در پاسخ به این سؤال که آیا گرفتن جایزۀ جشن بازیگر تئاتر در انتخاب نقش شما تأثیرگذار است یا خیر؟ گفت: این جایزه بسیار سختگیرم کرده است چرا که باعث شده است مخاطبان از من متوقع تر شوند.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که به تئاتر بیشتر علاقه‌دارید یا سینما بیان کرد: تئاتر را بیشتر دوست دارم چرا که معتقدم در تئاتر نمی‌شود دروغ گفت، حتی دورغ را هم نمی‌توان دروغ گفت و این ویژگی تئاتر است.

بازیگر سینما و تئاتر تصریح کرد: در حال حاضر پیشنهادهای سینمایی بسیاری به بنده شده است اما من به دنبال نقشی هستم که مانند نمایش«اتاق ورونیکا» در آن توانایی‌هایم دیده شود.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
بازی بهناز جعفری در دندون طلا