سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/انتشار چاپ پانزدهم «دختران آفتاب» با طرح جلد جدید


پیشخوان/انتشار چاپ پانزدهم «دختران آفتاب» با طرح جلد جدیدمهر/ چاپ پانزدهم کتاب «دختران آفتاب» به قلم امیرحسین بانکی، بهزاد دانشگر و محمدرضا رضایتمند به تازگی توسط انتشارات سروش با جلد جدید منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب اگرچه داستان است، در واقع تحقیقی روان شناختی و جامعه شناختی، فرهنگی و دینی درباره زنان است.
هدف از نگارش این کتاب، این است که زن و منزلت و شخصیت و هویت او را بشناساند؛ به خودش، به مَردَش، به جامعه اش، و به تاریخ گذشته و سرنوشت آینده اش؛ همان گونه که هست و همان گونه که باید باشد. و همین گونه است که او را از طفیلی مرد بودن می‌رهاند و نشان می دهد که در عین زن بودن هیچ از مراتب و کمالات انسانی کم ندارد.
مخاطبان کتاب «دختران آفتاب» به سرمنزل تفکری می‌رسند که انسان را می بیند و اعتبار می بخشد؛ خواه زن باشد خواه مرد. تفکری که حجاب و غبار شبهه‌ها، تلالو انوار بی‌بدیلش را کورسویی خواسته است و چون این غبار، برای همسفران دختران آفتاب فرو می نشیند؛ تلالو آن انوار، آنها را به خانواده و اجتماع می‌برد. شرافت مادری را در خانواده ای که پایه و اساس انسان سازی است به آنها یادآوری می‌کند، نقش های اجتماعی و لوازم آن چون روابط زن و مرد، پوشش و حجاب، حیا و غیرت را توضیح می دهد.
هدف اصلی «دختران آفتاب» دامان پرمهرومحبت مادری است که سرچشمه همه نیکی‌هاست؛ مادری که فاطمه خوبی‌هاست و زهره روشنایی‌ها. این کتاب از معدود داستان هایی است که بیش از یک نویسنده دارد و سبب آن هم چند جنبه ای بودن محتوای آن است.

چاپ پانزدهم این کتاب با طرح جدید جلد در ۴۸۰ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۲۵۰ هزار ریال منتشر شده است

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
پارچه حساس به نور آفتاب - چاپ طرح روی پارچه