سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مقام شرکت ملی نفتکش: ایران فعلا برنامه‌ای برای خرید نفتکش از چین ندارد


مقام شرکت ملی نفتکش: ایران فعلا برنامه‌ای برای خرید نفتکش از چین نداردمهر/ یک مقام مسئول با رد مذاکره با چینی‌ها برای خرید کشتی‌های جدید نفتکش، اعلام کرد: فعلا برنامه‌ افزایش ظرفیت حمل دریایی شرکت نفتکش در دستور کار قرار ندارد.

اکبر جبل عاملی با رد خبر مذاکره شرکت ملی نفتکش ایران با چین برای امضای قرارداد ساخت کشتی نفتکش، گفت: شرکت ملی نفتکش ایران هم اکنون برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت ناوگان خود ندارد. مدیرفنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران با اعلام اینکه شرکت ملی نفتکش ایران همسو با اجرای برنامه راهبردی مصوب خود به تدریج به جایگزینی شناورهای قدیمی‌تر ناوگان با شناورهای جدید اقدام خواهد کرد، تصریح کرد: هم اکنون این موضوع نیز درحال بررسی‌های فنی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه هنوز اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته است، اظهار داشت: این شرکت برای تنوع بخشی به سبد درآمدی خود، قصد دارد حضور پررنگتری را در حوزه حمل و نقل دریایی گاز داشته باشد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
تحریم شرکت ملی نفتکش ایران از سوی اروپا