فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



محمدرضا گودرزی با یک رمان و یک مجموعه داستان به بازار کتاب می‌آید


محمدرضا گودرزی، نویسنده و منتقد، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از انتشار مجموعه داستان «بگذار برسانمت»‌ خبر داد و گفت:‌ این مجموعه شامل 17 داستان کوتاه است که از سوی انتشارات ققنوس منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ این مجموعه شامل داستان‌های طنز، واقع‌گرا و اجتماعی است که حوادث شگفتی را روایت می‌کند،‌ اتفاقاتی که از نظر طبیعی قابل رخ دادن نیست.

گودرزی گفت:‌ همیشه سعی کرده‌ام که در تمام کارهایم به یک شیوه وفادار نباشم و از قالب‌های مختلف استفاده کنم. این موضوع می‌تواند در قالب یک ژانر جدید و یا یک سبک نو داستان‌نویسی باشد.

وی همچنین به دیگر کتاب خود که در حوزه داستان بلند است اشاره کرد و گفت:‌ «چه کسی بود صدا زد بنجی» یک رمان بلند است که به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
داستان گویی سوری پیش دبستان از روی کتاب خانم گودرزی 93