ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کشتی گیر دزفولی مدال طلای مسابقات بین المللی کودک را کسب کرد


سرپرست اداره ورزش وجوانان دزفول روز دوشنبه به ایرنا افزود:مسابقات کشتی جام بین المللی کودک به مدت دو روز و با حضور هشت تیم خارجی و تیم های ایرانی به میزبانی استان تهران برگزار شد.
ابراهیم نصیری افزود:در این مسابقات میلاد رضا نژاد کشتی گیر دزفولی در مسابقات کشتی فرنگی وزن 42 کیلوگرم مقتدرانه مقام اول این مسابقات را کسب کرد و مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت.
وی با اشاره به دیگر افتخارآفرینی کشتی گیران دزفول افزود:رقابتهای کشتی فرنگی انتخابی جوانان قهرمانی باشگاههای خوزستان با حضور 102 کشتی گیر از 12 شهرستان استان در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد که در این مسابقات نیز فرشید کلیوند توانست در وزن 60 کیلوگرم مقتدرانه مقام نخست این مسابقات را کسب کند.
نصیری افزود:کلیوند با کسب این مقام مجوز حضور در مسابقات کشتی فرنگی جوانان عمومی قهرمانی کشور را در معیت تیم منتخب استان خوزستان به دست آورد.
7278/6068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫کسب مدال طلای میثم نصیری در مسابقات کشتی آزاد آسیا‬‎