سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مذاکرات هسته ای صلح آمیز بودن فناوری هسته ای ایران را ثابت کرد


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد قنادی مراغه عصر سه شنبه در مراسم افتتاح پنجمین مسابقه ملی طراحی ماشین و موتور الکتریکی در ساری مرکز استان مازندران اظهارکرد : ما در مذاکرات هسته ای با کشورهای قدرتمند و بزرگ جهان به نتایجی که مدنظر جمهوری اسلامی ایران بود، رسیدیم.
وی اضافه کرد : تیم مذاکرکننده جمهوری اسلامی ایران توانست با حمایت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این موفقیت بزرگ دست یابد و ایران را در زمره یکی از قدرت های بزرگ دارای فناوری هسته ای صلح آمیز به جهان معرفی کند.
قائم مقام سازمان انرژی اتمی ایران اظهارکرد: بدون شک امروز ایران به عنوان یکی از قدرت های بزرگ دارای فناوری هسته ای در جهان مطرح است و می تواند با دستاوردهای علمی در این بخش به جهان بشری خدمات رسانی کند.
قنادی گفت: ما توان هسته ای کشورمان را با وجود تحریم های چندین ساله با اتکا به خدا و پشتکار جوانان ، استادان و دانشگاهیان به دست آوردیم و این دستاوردها افتخار بزرگی برای کشورمان محسوب می شود.
وی افزود : اثبات صلح آمیز بودن دستاوردهای هسته ای ایران باعث کاهش تنش های بین المللی می شود و کشورمان نیز می تواند در مسیر توسعه این فناوری هسته ای قرار گیرد.
بر اساس برنامه پیش بینی قرار بود علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران سخنران اصلی این رویداد علمی باشد که به دلیل آنچه که مشغله کاری اعلام شد، از حضور در این مراسم عذرخواهی کرد.
پنجمین مسابقه طراحی ماشین و موتور الکتریکی از امروز با شرکت 10 دانشگاه فنی کشور از جمله دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در ساری کارش را آغاز کرد.
6982/6097/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تاکید ایران بر استمرار فعالیت های صلح آمیز هسته ای