سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه موقت اصفهان: لاریجانی بر کرسی ریاست مجلس باقی خواهد ماند


امام جمعه موقت اصفهان: لاریجانی بر کرسی ریاست مجلس باقی خواهد ماندمهر/ امام جمعه موقت اصفهان گفت: عنصر تجربه و سابقه کاری بالای لاریجانی یک عامل مهم برای ارجح بودن وی نسبت به عارف در ریاست مجلس است و به نظر من در جایگاه ریاست مجلس باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان اظهارکرد: مجلس در چارچوب وظایف، خدمت رسانی به جامعه و راس امور بودن، باید از خود یک عقلانیت و انسجامی در راستای مصالح ملی و شرع اسلام نشان بدهد.

وی با بیان اینکه دولت نیاز به حمایت مجلس دارد و مجلس هم باید از دستگاه اجرایی کشور حمایت کند، افزود: البته این حمایت‌ها نباید مطلق و بی قید و شرط باشد بلکه باید در چارچوب حفظ ارزش ها و مصالح ملی صورت گیرد.

نماینده سابق اصفهان در مجلس افزود: امیدواریم تجربه های تلخ و شیرین سابق و سایه روشن هایی که در گذشته در نهاد قانون گذاری داشتیم، این درس را به نمایندگان ملت بدهد که ملت چشم به راه خدمت است و اصلاً مایل نیست که مصالحش صرف منازعات سیاسی شود.

رهبر تصریح کرد: اگر ما محور را دین، اسلام، مصالح ملت و قانونگذاری بدانیم، یک انسجام و همدلی و همزبانی به وجود می آید. بنابراین نمایندگان مجلس باید فراتر از جریان ها و جناح های سیاسی فکر کنند.

وی گفت: نمایندگان مجلس باید از پشت دیوارهای پارلمان چشمشان را به سراسر کشور بیاندازند و به اقشار مختلف مردم و انتظارات و مطالبات آنها بیاندیشند و نباید طوری رفتار کنند که سوژه به دست بیگانگان و دشمن بدهند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: مجلس دهم باید خدمتگزار و عقلانی باشد و در چارچوب اعتدال اسلامی حرکت کند و خطوطی که مقام معظم رهبری ترسیم می کنند را مورد توجه قرار داده و با کشمکش های سیاسی، منافع کشور را تحت الشعاع قرار ندهند.

وی با بیان اینکه امیدواریم درگیری و تنش ها در مجلس دهم زیاد نباشد، گفت: نمایندگان باید بدانند که خادم ملت هستند و کمر به خدمت ملت بسته اند. مردم از جناح بندی ها و کشمکش ها رنج می برند و ما باید این مهم را درک کنیم.

رهبر تصریح کرد: من فکر می کنم لاریجانی با تجربه ای که دارد و با توجه به اینکه سیاست های وی هم سیاست های افراطی نبوده و تاکنون مواضع صلح طلبانه و مصلحت اندیشانه ای هم داشته است، ریاست مجلس دهم را خواهد داشت. البته مجلس به هرکس رای بدهد، محترم است.

وی تصریح کرد: رفتار لاریجانی، رفتاری معتدل و منطقی بوده و سعی کرده است توازن را در مجلس میان جریان های سیاسی حفظ کند و به نظر من در جایگاه ریاست مجلس باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان علت ارجح بودن لاریجانی در مدیریت مجلس نسبت به عارف، گفت: عنصر تجربه و سابقه کاری بالای لاریجانی یک عامل مهم برای ارجح بودن وی نسبت به عارف در ریاست مجلس است زیرا مدیریت مجلس اطلاعات خاص خودش را می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: لاریجانی در عرصه مدیریت، تجارب بسیار خوبی دارد و پیش بینی من این است که وی کرسی ریاست مجلس دهم را داشته باشد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
دیدگاه دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس درباره ارتباطات