ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خلیلی: صحبت برخی درباره داوری‌های پرسپولیس فرار رو به جلو است/بیشترین ضرر از داوری را سرخ‌پوشان متحمل شدند


محسن خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال پس از باخت این تیم مقابل نفت که مدعی شده بود داوری‌ها به سمت تیمی خاص چرخیده، گفت: به نظرم این صحبت‌ها فرار رو به جلو است. این نکته‌ای است که در این صحبت‌ها به چشم می آید. البته خدا را شکر داوری‌های ما سالم است و این موضوع اثبات شده اما در تمام بازی‌های فوتبال در سراسر دنیا اشتباهات داوری رخ می‌دهد چرا که داور باید در لحظه تصمیم‌گیری کند و قطعا هر چه جو استادیوم سنگین تر باشد تصمیم‌گیری هم سخت‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: به شخصه معتقدم که داوران آبرو و حیثیت خود را برای یک بازی از بین نمی‌برند. شاید برخی بخواهند با اظهاراتی هجمه‌ای روی پرسپولیس بیاورند اما همه کسانی که فوتبال می بینندو آن را متوجه می‌شوند می‌دانند که عمده اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس بوده است و حتی گلی که در سایپا خوردیم مشکوک به خطا بود و اگر قرار بود داوری‌ها به سود پرسپولیس باشد داور بازی می‌توانست صحنه گل سایپا را خطا بگیرد و کسی هم خرده‌ای به او نمی‌گرفت.

مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و حتی آسیاست و همواره درباره این تیم این صحبت‌ها مطرح شده و خواهد شد. حواشی همیشه در کنار پرسپولیس است و مهم ترین عامل در حال حاضر برای بازیکنان این است که تمرکز خود را در بازی‌ها حفظ کنند تا از فرصت‌های به دست آمده در جریان بازی استفاده کنند. به نظرم با توجه به رشدی که پرسپولیس نسبت به ابتدای فصل کرده صحبت برخی مربیان یک نوع فرار رو به جلو حساب می‌شود.

خلیلی درباره اینکه چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس قائل است، افزود: از بعد از آخرین قهرمانی پرسپولیس این تیم متأسفانه هر سال درگیر حاشیه‌های گوناگون بوده به طوری که یک سال بازیکن خوب داشته اما مشکلات مالی داشته یا یک سال مشکل مالی نداشت اما مشکل فنی داشت اما به نظرم امسال تنها سالی است که تیم بدون حاشیه به کارش ادامه می‌دهد و فقط حمایت هواداران در این روزها لازم است که خوشبختانه در چند بازی اخیر پرسپولیس بالای 80-70 هزار تماشاگر به استادیوم می‌آید و این موضوع هم به خاطر بازی‌های زیبای پرسپولیس است. البته امتیازهای زیادی هم به راحتی از دست دادیم و این مسئله کار را سخت‌تر کرده است اما هنوز هم فرصت جبران هست و بازیکنان باید تا آخرین دقیقه از آخرین بازی تمرکز خود را حفظ کنند تا در نهایت قهرمان شوند.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/KXBY13


ویدیو مرتبط :
اشتباهات داوری بر علیه پرسپولیس و اعتراض سرخ ها