فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برنامه های دهه فجر باید رنگ و بوی همدلی و همزبانی داشته باشد


به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی سالاری فر روز پنجشنبه در نشست ستاد گرامی داشت دهه فجر در بجنورد اظهار کرد: نکته اساسی این است که باید سعی کنیم این مراسم را برای تمام اقشار جامعه با یک رنگ و بوی خاص برگزار کنیم زیرا که تمام اقشار دراین پیروزی شکوهمند سهیم بوده اند.
وی با بیان اینکه حق نداریم جشن و شادی مردم را مصادره کنیم، افزود: این مراسم باید با هیجان های عاطفی صحیح باید برگزار شود تا بوی طراوت ویژه ای به خود بگیرد.
وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر، تصریح کرد: بی شک در 37 سال عمر انقلاب اسلامی، موفقیت های بسیاری حاصل شده که بیان این دستاوردها برای نسل جوان جامعه حائز اهمیت است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بزرگداشت هرچه بهتر برنامه های دهه فجر را مقدمه ای برای شکل گیری حماسه ای دیگر در انتخابات هفتم اسفند دانست و گفت: با اجرای برنامه های دهه فجر در یک فضای آرام، امن و همراه با عقلانیت می توان زمینه برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی و حداکثری را فراهم کرد.
وی بیان کرد: این ستاد، نشست ویژه ای برای برنامه ریزی بهتر به منظور برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن که اصلی ترین برنامه های دهه فجر است، تشکیل خواهد داد.
حجت الاسلام سالاری فر بیان کرد: رژه موتوری و گلباران تمثال حضرت امام در یوم الله 12 بهمن ، دیدار با نماینده خبرگان رهبری و قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان ، دیدار با استاندار و زیارت مزار شهدا از دیگر برنامه های دهه فجر دراین استان است.
برنامه های گرامی داشت دهه فجر همه ساله از 12 بهمن آغاز و تا 22 بهمن برگزار می شود.
6003/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
همدلی و همزبانی با دولت قبل!