سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار گیلان: دستآورهای دولت را با صدای بلند اعلام کنید


به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی پنجشنبه شب در این گردهمایی بیان داشت: مدیران و فرمانداران باید در جشن های دهه مبارک فجر، به منظور همراهی با مردم و بیان دستاوردهای نظام اسلامی، حضوری پررنگ داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه موفقیت های دولت ها موفقیت نظام اسلامی محسوب می شود، افزود: بیان آمارهای صحیح از پیشرفت های کشور، مردم را امیدوار می کند.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: اجرایی شدن برجام و رفع تحریم های ظالمانه که مسیر توسعه کشور را همواره کرده به عنوان یک پیروزی بزرگ در تاریخ انقلاب، یکی از مهمترین دستاوردهایی است که لزوم آشنایی بیشتر با اثرات آن وجود دارد.
نجفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه امسال گفت: تمام تلاش دولت این است تا با اتخاذ سیاست های متکی به قانون، شرایط رقابت حداکثری را فراهم کند.
وی ادامه داد: اگر فضای انتخابات براساس توجه به اندیشه ها و سلایق مختلف جامعه و احزاب شکل نگیرد، جامعه به سمت رقابت های قومی و منطقه ای حرکت می کند.
وی افزود: یکی از آفات این رقابت ها ، اولویت قرار گرفتن منافع خرد محلی بجای منافع کلان ملی و استانی است.
نجفی همچنین با بیان اینکه انتخابات مسئله مهم فرمانداران در شهرستان هاست، افزود: توجه به فراهم کردن بسترهای اجرای انتخابات، فرمانداران را نسبت به فعالیت های دیگر بویژه حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی غافل نکند.
وی به موفقیت های دولت تدبیر و امید در استان گیلان همچون کاهش نرخ بیکاری، افزایش سرانه آسفالت راه، آب و گاز روستایی اشاره و اضافه کرد: برغم موفقیت های خوب حاصل شده، حجم مشکلات زیاد است و باید تلاش ها را برای کاهش دغدغه های مردم با جدیت انجام دهیم.
وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و تشکیل قرارگاه فرماندهی آن به ریاست معاون اول رئیس جمهوری بیان داشت: فضای پس از برجام، فرصت مغتنم به منظور بهره گیری از ظرفیت اقتصاد مقاومتی است.
استاندار گیلان همچنین با اشاره به فضای مطلوب امنیت، آرامش و همدلی در استان گفت: اعضای شورای تأمین شهرستان، موظفند با فرمانداران همراهی کنند و تاکنون نیز این مسئله انجام پذیرفته است.
استان گیلان با افزون بر 14 هزار کیلومترمربع و جمعیتی بالغ بر دو میلیون و 480 هزار نفر، 16 شهرستان دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.ک/1
7296/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان باحضور استاندار گیلان