سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بخشی از بافت قدیم مشهد برای سال 2017 حفظ و تثبیت می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، حسین زارع‌صفت در جلسه سیاست‌گذاری مشهد 2017 که به میزبانی این اداره‌کل و با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی برای سال 2017 آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این اداره‌کل برای مشهد 2017 افزود: در همین ارتباط تاکنون چندین جلسه برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفته که اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: یکی از موضوعاتی که از سوی این اداره‌کل برای مشهد 2017 پیگیری می‌شود، حفظ و تثبیت بخشی از بافت قدیم مشهد است.

زارع صفت با بیان اینکه بایستی تمام فعالیت‌های ما رویداد محور باشد، افزود: یکی از موضوعاتی که باید آن را دنبال کنیم، ایجاد فرهنگ گردشگری و فرصت‌سازی در این حوزه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت حفظ هویت و بافت قدیم مشهد گفت: بخشی از بافت قدیم مشهد برای سال 2017 میلادی حفظ و تثبیت می‌شود.

وی افزود: در همین ارتباط و با توجه به اینکه مجموعه فرهنگی و تاریخی توس یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگرانی است که به مشهد سفر می‌کنند، ارتقای شاخص‌های گردشگری توس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که برای سال 2017 برنامه‌ریزی‌های آن در این اداره‌کل در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تا مشهد در سال 2017 بیش از پیش به دنیا معرفی شود، افزود: برگزاری این جلسات به افزایش همکاری‌ها و تصمیم گیری‌ها در این زمینه کمک فراوانی می‌کند.

انتهای پیام/3138/ت


ویدیو مرتبط :
حفظ و تثبیت سه ماهه قرآن کریم