ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ساز جدایی دو ستاره از استقلال کوک شد!


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 23:36

ساز جدایی دو ستاره از استقلال کوک شد!

ایسکا نیوز/ استقلال با دو ابهام بزرگ در نقل و انتقالات نیم فصل مواجه است آنجا که دو ستاره گلزن این تیم یکی در خط هافبک و دیگری مهاجم ساز رفتن کوک کرده اند.
جدایی سجاد شهباززاده و امید ابراهیمی از آن دسته خبرهای داغی است که کلی استقلال را در نیم فصل تکان خواهد داد و برای سرمربی‌اش درگیری ذهنی ایجاد خواهد کرد.
برخی افت نسبی این دو نفر را در بازی‌های اخیر ناشی از پیشنهادهای خارجی می‌دانند. پیشنهادهایی که ایجنت‌های ایرانی شاغل در قطر به ستاره‌های آبی داده‌اند تا ذهن آنها سخت مشغول شود. می‌گویند تیم‌های قطری بدشان نمی‌آید این دو بازیکن را به خدمت بگیرند.
درباره سجاد که لیگ را با گلزنی‌های پی‌درپی آغاز کرد، ابتدای فصل نیز شنیده می‌شد که از تیم‌های قطری پیشنهادهایی در دست دارد اما درباره امید هرگز تا امروز نشنیده‌ایم که پیشنهادی از این دست تیم‌ها داشته باشد مگر همین زمزمه‌های اخیر که حتی به برخی رسانه‌ها نیز درز پیدا کرده است.
البته که جدایی این بازیکنان از استقلال نیز باید با تایید مدیریت و کادرفنی باشد. ظاهرا شهباززاده در قراردادش قید کرده که اگر پیشنهادی از خارج به دستش برسد، با پرداخت مبلغی می‌تواند جدا شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
استقلال به دنبال ستاره سومی(آبی خونمه استقلال جونمه)