فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رولینگ استونز در هاوانا روی صحنه رفت


پس از دهه‌ها ممنوعیت اجرای کنسرت راک غربی در کوبا، گروه رولینگ استونز در هاوانا، پایتخت این کشور کنسرت رایگان برگزار کرد.

خبرگزاری مهر: پس از دهه‌ها ممنوعیت اجرای کنسرت راک غربی در کوبا، گروه رولینگ استونز در هاوانا، پایتخت این کشور کنسرت رایگان برگزار کرد.

بسیاری از شرکت کنندگان در این کنسرت علاقمندانی بودند که هیچ گاه از عشق خود به استونز و دیگر گروه های موسیقی چیزی به زبان نمی آوردند.

میک جگر، خواننده رولینگ استونز، ابتدا به زبان اسپانیایی به علاقمندانش خوشامد گفت. در این کنسرت دو ساعته، رولینگ استونز ۱۸ آهنگ خود را اجرا کرد.

رولینگ استونز در هاوانا روی صحنه رفتاجرای این کنسرت چند روز پس از دیدار تاریخی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا از کوبا صورت گرفت.

برگزاری کنسرت رولینگ استونز نشانه دیگری از تغییر سیاست‌ها در کوباست. تا حدود ۱۵ سال پیش، دولت کمونیست کوبا برگزاری بیشتر کنسرت های راک و پاپ غربی را ممنوع کرده بود.

روزنامه بریتانیایی میرور گزارش کرده است که این کنسرت با وجود درخواست پاپ فرانسیس برای به تعویق انداختنش تا پس از تعطیلات «آدینه نیک» (روز تصلیب مسیح) سر موقع برگزار شد. این روزنامه نوشته است که واتیکان گفته بود بهتر است برگزاری کنسرت به پس از نیمه شب موکول شود.

این روزنامه به نقل از یک نفر که به گروه نزدیک است نوشته است: «وقتی واتیکان برای آنها نامه فرستاد، اعضای گروه مات و مبهوت شدند. باورشان نمی شد. با اینکه نمی خواستند پاپ را ناراحت کنند، ولی کنسرت داشتند و باید [به طرفدارانشان] احترام می گذاشتند.»


ویدیو مرتبط :
مورینیو از علاقه چلسی به جان استونز می گوید