علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نتیجه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان اعلام شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان نتیجه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان کرمان شرح زیر اعلام شد.

در اجرای ماده ۶۶ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان به اطلاع کلیه اهالی استان کرمان می رساند در انتخابات مجلس خبرگان که در روز جمعه مورخ هفتم اسفندماه سال ۹۴ در سراسر حوزه انتخابیه این استان برگزار شد جمع آراء مأخوذه تعداد یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۲۳۴ برگ ود که اشخاص زیر به ترتیب تعداد رأی اعلام می شوند.

۱-    احمد خاتمی فرزند سیدمهدی دارای  ٧٠١ هزارو ٩٧٢ رأی

۲-    محمد بهرامی خوشکار فرزند حسین دارای ٦٧٢ هزارو ٦٠٨ رأی

۳-    امان الله علیمرادی فرزند عبدالله دارای ٥٥٩ هزارو ٦٥٦ رأی

۴-   سیدجلیل صدرطباطبائی فرزند سید احمد دارای ٤٨٦ هزار و ١٠٧ رأی

۵-    احمد شیخ بهائی فرزند جواد دارای ۲۲۴ هزار و ۵۹ رأی

در اجرای ماده ۶۷ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان کرمان آماده دریافت شکایات است؛ ضمناً به استناد ماده  ۶۹ آیین نامه اجرایی قانون مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می توانند ظرف یک هفته از تاریخ اخذ شکایت حود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم دارند.

 


ویدیو مرتبط :
آرایش سیاسی انتخابات آینده مجلس خبرگان