سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شناسایی نقاط آلوده به مواد مخدر و جمع آوری معتادان در قم تشدید می شود


به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار كاظم مجتبایی در جلسه مشترك پلیس مبارزه با موادمخدر و دستگاه قضایی با اشاره به اقدام های راهبردی و موثر پلیس قم در مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر كه از مرزهای شرقی و جنوبی اقدام به قاچاق موادمخدر می كنند، اظهار داشت:در سال گذشته بیش از 9 تن مواد مخدر كشف و حدود 10هزار نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.
وی جمع آوری خرده فروشان و معتادان را اقدامی موثر در افزایش امنیت روانی جامعه و كاهش سایر جرایم مانند سرقت دانست.
وی همچنین از پشتیبانی های كم نظیر و تعیین كننده دستگاه قضایی بویژه دادستان و رئیس دادگاه انقلاب قم قدردانی كرد.
مصطفی برزگر گنجی دادستان قم نیز در این جلسه با تاكید بر تقویت پلیس های تخصصی مبارزه با مواد مخدر در كلانتری ها و تشدید مقابله با فروشندگان و توزیع كنندگان مواد مخدر خواستار پاسخگویی جدی مسئولان استان نسبت به مطالبات مردم در این رابطه شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود طالبی رئیس دادگاه انقلاب قم نیز در این جلسه با اشاره به كشفیات مواد مخدر در قم طی سال گذشته و همچنین در سال جدید،‌ بر پاكسازی جامعه از لوث خرده فروشان مواد مخدر تاكید كرد.
همچنین سرهنگ غلام عباس بلفكه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در این جلسه تصریح كرد: در قم و در زمینه مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته 70درصد نسبت به سال ماقبل آن افزایش كشف داشته ایم.
1175 /

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جمع آوری معتادان و بازداشت قاچاقچیان