سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آسوشیتدپرس: امارات نیروهای خود را از یمن خارج کرده است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع یمنی روز چهارشنبه ادعا کرده‌اند نیروهای امارات نیروهای زمینی خود را از یمن خارج کرده‌اند. 

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده امارات متحده عربی ظرف یک روز سربازانش را از فرودگاه شهر عدن و پیکارجویانش را خارج کرده است. 

منابع مورد استناد آسوشیتدپرس، به شرط عدم افشای نام با این رسانه گفت‌وگو کرده‌اتد چرا که مجاز به گفت‌وگو با رسانه‌ها نبوده‌اند. 

امارات، یکی از شریکان کلیدی امارات در ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی است. این ائتلاف از ماه مارس سال گذشته، مواضع جنبش انصارالله در یمن را با هدف بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهور سابق و متواری این کشور هدف حملات هوایی قرار داده است.

گفته می‌شود امارات از فعال‌ترین کشورهای این ائتلاف از لحاظ اعزام نیروی زمینی به یمن بوده و حدود 450 مزدور کلمبیایی را هم به جنگ در این کشور آورده است.

از زمان آغاز عملیات زمینی در یمن، ده‌ها نیروی اماراتی کشته شده‌اند.

انتهای پیام/ *  

 

http://fna.ir/25HDCN


ویدیو مرتبط :
پرتاب موشک ارتش یمن به پادگان نیروهای نظامی امارات