فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری کارگاه آموزشی داستان در اواخر دی/ فراخوان شرکت در کلاس‌ها منتشر می‌شود


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، سارا عرفانی، دبیر علمی بخش داستان چهاردهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره، پیرامون برگزاری کارگاه‌هایی که در جشنواره شعر و داستان جوان سوره، اظهار داشت: در دوره‌های پیشین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، نویسنده‌هایی که آثارشان را به جشنواره می‌فرستادند، کارگاه‌های روزهای پایانی، در آن جشنواره به خصوص برایشان کاربردی نداشت و قصد داریم تا در دوره اخیر چند نشست و کارگاه آموزشی، پیش از پایان مهلت ارسال آثار برگزار کنیم تا شرکت کنندگان بتوانند با نگرشی بهتر در جشنواره حضور پیدا کنند.

عرفانی همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی را پیش از جشنواره در ارتقای آثار واصله به دبیرخانه مناسب و موثر دانست و تاکید کرد: اواخر دی ماه کارگاه یک روزه ای با موضوع «داستان کوتاه» و «داستان کوتاه کوتاه» برگزار خواهد شد تا این آموزش پیش از اتمام  فرصت ارسال آثار بتواند به جوانان کمک کند تا آثار برجسته‌تری خلق کنند.

دبیر علمی بخش داستان چهاردهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره ادامه داد: زمان دقیق زمانی اعلام می‌شود که اساتید این کارگاه‌ها قطعی شوند اما احتمالا تا هفته آینده فراخوان شرکت در این کارگاه‌های آموزشی منتشر می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه فرصت ارسال آثار تا اول اسفندماه سال‌جاری اعلام شده تصریح کرد: استعدادیابی از اهداف اصلی جشنواره است ضمن اینکه با توجه به اینکه جشنواره در تمام کشور برگزار می‌شود از این رو کشف استعدادهای نویسندگان جوان می تواند امیدبخش باشد و زمینه کشف استعدادهای جدید را فراهم کند.

چهاردهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره اردیبهشت ماه سال 1395 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/T1ILRW


ویدیو مرتبط :
برگزاری کارگاه آموزشی اینفو گرافیک