ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



منوچهري: سپاهان بدون مربي خطرناک‌تر است


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 13:35

منوچهري: سپاهان بدون مربي خطرناک‌تر است

کاپ/ مهاجم تيم راه آهن تهران گفت: با لباس نفت و سايپا به سپاهان گلزني کرده ام و فردا هم تلاش مي کنم تا دروازه اين تيم را باز کنم.
امين منوچهري درباره آخرين شرايط راه آهن پس از شکست 4-0 مقابل ذوب آهن اظهار داشت: متاسفانه ما روز بدي را در مصاف با ذوب آهن داشتيم و دوباره بعد از سه، چهار روز بايد به اين شهر برگرديم و فردا مقابل سپاهان به ميدان برويم. البته اين بار جام حذفي است و ما مي توانيم با کسب سه برد کار بزرگي انجام دهيم و قهرمان شويم.
وي در اين باره که آيا شرايط روحي تيم پس از شکست سنگين مقابل ذوب آهن به حالت عادي برگشته پاسخ داد: از اشتباهات مان در مصاف با ذوب آهن درس گرفتيم و سعي خواهيم کرد در بازي هاي بعد مرتکب آن اشتباهات نشويم. تيم ما جوان است و هنوز کاملا بالانس نشده. ممکن است يک روز خيلي خوب باشد و يک روز خيلي بد. قطعا ديدار آخر ما جزو روزهاي بد تيم راه آهن بود. اميدوارم فردا روز خوب راه آهن باشد.
مهاجم راه آهن در اين باره که آيا تغييرات کادر فني سپاهان به نفع يا ضرر راه آهن خواهد بود گفت: فکر مي کنم اين موضوع کار ما را سخت تر مي کند چون بايد با يک تيم خطرناک و ناشناخته از نظر تفکرات تاکتيکي بازي کنيم. هرچند که سپاهان از بازيکنان باتجربه اي بهره مي برد که آن هم به خودي خود کارمان را سخت خواهد کرد.
بازيکن نفت باخت به ذوب آهن را بي ارتباط با شرايط بد زمين فولادشهر دانست و اضافه کرد: اگر زمين بد بود ذوب آهن نمي توانست به ما 4 گل بزند. شکست ما به آب، باد و هوا ربطي ندارد. ما خودمان روز بدي را مقابل اين تيم سپري کرديم. فردا هم تلاش خواهيم کرد تا ضمن جبران اين شکست به دور بعد جام حذفي صعود کنيم.
منوچهري در اين باره که فردا به سپاهان گل مي زند يا نه، توضيح داد: من پيش از اين با پيراهن تيم هاي نفت و سايپا به سپاهان گل زده ام. اين فصل هم تا به اينجا سه گل و سه پاس گل در ليگ داشتم. همه تلاشم را مي کنم تا فردا هم به سپاهان گل بزنم ولي اگر اين امکان برايم به وجود نيامد حتما براي موفقيت راه آهن با تمام وجود بازي خواهم کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
انفجار خطرناک در بازی سپاهان