سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت نسبت به امر نظارت مجلس کم‌توجه است/ پاسخگویی وزرا به نمایندگان تا روز پایانی کار مجلس


حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عدم حضور وزیر ارتباطات در دو جلسه متوالی برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این اقدام نشان می‌دهد دولتی که خود را پاسخگو نسبت به قانون می‌داند به دلیل اینکه در ماه‌های آخر کاری مجلس قرار داریم، نسبت به امر نظارت مجلس کم‌توجه و پاسخگوی سؤالات نمایندگان نیست.

وی افزود: کار باید به گونه‌ای باشد که وزرا تا آخرین روز کاری مجلس برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در مجلس حاضر شوند و نسبت به امر نظارتی مجلس حساسیت لازم را داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس پیش از این نیز عنوان کرده بود که چنانچه وزیر ارتباطات یک بار دیگر برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون حاضر نشود، موضوع استیضاح وی در صحن علنی مجلس پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر ارتباطات باید برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در مورد نظارت بر نحوه عملکرد شرکت‌های ارسال‌کننده پیامک‌های انبوه و محتوای پیامک‌های ارسالی در کمیسیون فرهنگی حاضر می‌شد که در دو جلسه پیش از این از وی دعوت به عمل آمده بود حاضر نشده بود که این مسئله اعتراض اعضای کمیسیون فرهنگی را در پی داشت.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/SK2Q3M


ویدیو مرتبط :
نمایندگان مجلس: توقع مجلس از دولت، معرفی وزیر معتدل است