ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برترین‌های مسافت 500 متر معرفی شدند/ کاظمی قهرمان شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور  بانوان عصر امروز (دوشنبه) رقابت‌های مسافت 500 متر در دور فینال برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

در کایاک یکنفره بزرگسالان هدیه کاظمی از هرمزگان، ساجده تبریزی از تهران و گلناز غضنفریان از مازندران مدال های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

در کانوی یک‌نفره بزرگسالان فاطمه کرمجانی، آتنا رئوفی از گیلان و مهسا کهنسال از کرمانشاه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در کایاک یک‌نفره جوانان ساقی خاقانی از تهران، مریم رمضان‌خواه از مازندران و بیتا شهبین از گیلان اول تا سوم شدند. در کانوی یک‌نفره جوانان زیبا سماک حرفه از گیلان، پرستو مهنما از آذربایجان شرقی و ساناز همت زاده از تهران صاحب مدال شدند. در کایاک دونفره بزرگسالان کیانا کمال زاده و سارا کاظمی از هرمزگان مقام اول، مائده طهماسبی و نگار علیمحمدی از تهران مقام دوم و سیتا فرزدی و گلناز غضنفریان از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره بزرگسالان نادیا تالانک و هیوا افضلی از کرمانشاه اول، سارا درختی و نسترن شفیع‌زاده از گیلان دوم و زهرا اسدی و دنیا طاهایی از مازندران مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در کایاک دونفره جوانان مونا ابراهیمی و ساقی خاقانی از تهران، نرجس کارگرپور و الناز شفیعیان از گیلان و ستاره شریفی و فاطمه احمدی از هرمزگان مقام های نخست را بدست آوردند.

در کانوی دونفره جوانان زیبا سماک حرفه و نگین خدمتگذار از گیلان مقام اول، ساناز همت زاده و صبا سینایی از تهران مقام دوم و هستی محتشم و پرستو مهنما از آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب کردند. در کایاک چهارنفره بزرگسالان تیم تهران با ترکیب مائده شوگشتی، نگار علیمحمدی، نجمه سجادی و مائده طهماسبی مدال طلا، تیم هرمزگان با ترکیب مینا عبدالهی، سارا کاظمی، کیانا کمال زاده و آذین اباذری مدال نقره و تیم کرمانشاه با ترکیب ماندانا میرزاده، هستی قپانوری، سما یاسمی و هانیه قادری مدال برنز بدست آوردند.

در کایاک چهارنفره جوانان تیم تهران با ترکیب راسپینا قویدل، بهار تاجیک، مونا ابراهیمی و ساقی خاقانی مقام اول، تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان، بینا شعبانیان، نرجس کارگرپور و نازنین الهیاری مقام دوم و تیم تهران توابع با ترکیب هانیه مهدوی، پدیده پهلوان زاده، صدف مقدم پور و یاسمن سلطانی مقام سوم را به دست آوردند.

این رقابت‌ها صبح فردا (سه‌شنبه) با برگزاری مسابقات مسافت 200 متر ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آنخل دی ماریا مسافت 40 متر را در چه زمانی طی می کند؟