سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تذکر آیت‌الله موحدی‌کرمانی به مصباحی‌مقدم درباره یک مصاحبه


تذکر آیت‌الله موحدی‌کرمانی به مصباحی‌مقدم درباره یک مصاحبه

تسنیم/ یک عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه از تذکر آیت‌‌الله موحدی کرمانی به حجت‌الاسلام مصباحی مقدم خبر داد و گفت: روند وحدت اصولگرایان امیدوار کننده است و دوستان نباید مصاحبه‌های اختلافی داشنه باشند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از تذکر آیت‌الله موحدی کرمانی به حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم به دلیل مصاحبه‌ اختلافی خبر داد و گفت: شب گذشته، آیت‌الله موحدی کرمانی در جلسه‌ای به آقای مصباح مقدم درباره مصاحبه‌ اختلافی با یک سایتی که ماموریت اختلاف میان اصولگرایان دارد، تذکر داده است.

وی گفت: آقای موحدی کرمانی از آن مصاحبه دلخور بودند چرا که آن مصاحبه نادرست و اختلافی بود؛ چرا که مسیر وحدت اصولگریان ذیل شواری فقها روندی امیدوار کننده دارد و قرار است هر وقت که لازم شد، آیات مصباح، موحدی و یزدی تشکیل جلسه دهند و اینکه این جلسات ادامه نخواهد داشت، درست نیست.

ترقی گفت: با توجه به روندی که ما در جریان اصولگرایی داریم و مسیر وحدت اصولگرایان که امیدوار کننده است، انتظار می‌رود، دوستان در مصاحبه‌ها دقت کنند و به نظرم مصاحبه آقای مصباحی مقدم اختلافی بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی بیست و یکم رمضان