ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: استقلال بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده است


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.27 - 13:33

مظلومی: استقلال بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده است

ورزش 3/ سرمربی استقلال اعتقاد دارد که تیمش می‌تواند 3 امتیاز بازی برابر فولاد را کسب کنند.
پرویز مظلومی در این باره به سایت باشگاه استقلال می‌گوید: شرایط تیمی بسیار خوبی داریم. بازیکنان تمرینات خوب و با نشاطی را برگزار کرده و از آمادگی خوبی برخوردارند. ضمن احترام به تیم فولاد، ما برای کسب ٣ امتیاز و محکم کردن صدرنشینی به اهواز میرویم و امیدوارم دست پر به تهران بازگردیم.
اما بحث دیگر استقلال بندهایی در قرارداد بازیکنان است که این روزها علی نظری جویباری و بهرام امیری را به شدت تحت فشار رسانه‌ها قرار داده است. با این حال سرمربی استقلال دفاع تمام قدی از دو معاون باشگاه می‌کند: جا دارد از آقایان بهرام امیری و علی نظری تشکر ویژه ای داشته باشم. این دو در فصل نقل و انتقالات بسیار زحمت کشیده و حرفه ای عمل کردند. بازیکنان بسیار خوبی به استقلال آمدند که عملکرد آنها و اثرگذاریشان به خوبی مشخص است و از این بابت ممنونم.
او ادعا می‌کند تمام بازیکنانش آماده بازی با فولاد هستند: باید قدردانی بسیار ویژه ای هم از کادر پزشکی داشته باشم. کادر پزشکی استقلال با مدیریت آقای دکتر نوروزی و حضور دکتر ستوده، آقای رضایی و آقایان مهریزی و نصرتی. کادر پزشکی استقلال بسیار فعال و حرفه ای است و همواره بازیکنان آسیب دیده را در بهترین شرایط و سریع ترین زمان به تیم برمی گرداند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تمرین استقلال؛ اظهارات پرویز مظلومی درباره استقلال