ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شاهرود قهرمان تکواندو واحدهای دانشگاهی استان سمنان شد


به گزارش ایرنا، این دوره از مسابقات اول آذر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر با شرکت تیم هایی ازواحدهای دانشگاهی استان سمنان متشکل از گرمسار، سمنان، مهدیشهر ، دامغان و شاهرود برگزار شد که دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانست با سرپرستی مسعود ایمنی و مربیگری ساجد مولانا با کسب بیشترین امتیاز به مقام نخست دست یابد .
در این رقابتها دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مقام دوم و مهدیشهر نیز مقام سوم را از آن خود کردند.
نفرات برتر این مسابقات در وزن های اول تا هشتم به ترتیب سید محسن حسینی از واحد شاهرود، افشین خاکشور از واحد شاهرود، پیمان متین ازواحد مهدیشهر، عبداله شجاعیان از واحد سمنان، اکبر کیانیان ازواحد مهدیشهر، سعید مهدیزاده ازواحد شاهرود، سیدعلیرضا هاشمی ازواحد دامغان و شاهین جلیلی از واحد شاهرود می باشند. همچنین عبداله شجاعیان از واحد سمنان بعنوان فنی ترین بازیکن نیز شناخته شد.
برترین های این دوره از مسابقات در اسفند ماه سال جاری به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعزام خواهند شد.
7358/6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سینه زنی در مسجد شهرک بهشتی شاهرود استان سمنان