سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامسونگ باعث رواج استفاده از لوله های خنک کننده در اسمارت فون ها خواهد شد


گفته می شود سامسونگ برای موبایل های گلکسی اس 7 خود از لوله های خنک کننده استفاده کرده است و انتظار می رود این کار به سنتی جدید در میان تولید کننده های اسمارت فون تبدیل شده و برای سازندگان لوله های خنک کننده فرصت خوبی ایجاد نماید.

البته لازم به یادآوری است که تامین کننده های تجهیزات تولیدی مربوطه اعلام داشته اند که برای ساخت لوله های خنک کننده مورد بحث، قالب ویژه ای برای اسمارت فون ها ندارند و این محصولات هنوز به قدر کفایت رشد نکرده اند.

در همین راستا بد نیست بدانید، سامسونگ مدل های متنوعی از گلکسی S7 و S7 Edge تولید نموده، به طور مثال می توان به نسخه ای که به اسنپدراگون 820 کوالکوم مجهز است و فقط در آمریکا فروخته می شود یا به نمونه تجهز شده به چیپست اگزینوس 8890 که با بهره گیری از فرایند 14 نانومتری ساخته شده و در باقی کشورها عرضه می گردد، اشاره نمود.

همچنین جا دارد اشاره کنیم با اینکه استفاده از لوله های خنک کننده در محصولات پی سی بسیار رایج است، این طرح برای تلفن های هوشمند هنوز کاملا جا نیفتاده و در حال حاضر فقط یک گرایش و تمایل از طرف برندهای مختلف به شمار می رود.

در آخر نیز جالب است بدانید که برای ساخت لوله های دفع حرارت مخصوص موبایل باید قالب های ویژه ای تولید گردد و با توجه به اینکه بیشتر اسمارت فون ها عمر بسیار کوتاهی دارد هنوز هیچ شرکتی حاضر نیست برای ساخت این قالب ها سرمایه گذاری نماید و این حرکت سامسونگ شاید بتواند نقش محرک برای باقی شرکت ها را ایفا نماید.

منبع: digitimes

برچسب‌ها:اسمارت فونسامسونگگلکسی اس ۷گلکسی اس 7 اجلوله گرمایی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
قابلیت های جدید اسمارت فون جدید سامسونگ