سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نحوه درست شکستن نارگیل


نحوه درست شکستن نارگیلگردالی/ برای همه ما بار ها پیش آمده که نارگیل های هیجان انگیز را در میوه فروشی ها دیده ایم ولی جرات خرید آنها را نداشته ایم چون استفاده از آنها به نظرمان سخت می آید. در واقع استفاده از نارگیل فقط چند مرحله ساده دارد که آن هم هیجان خودش را دارد.
اگر این بار دیدن نارگیل شما را وسوسه کرد، یکی از آنها را بردارید. جدا از خواصی که این میوه دارد، تنوع در خوردن مواد غذایی سالم هم می تواند یک دلیل برای خوشحالی باشد. با دنبال کردن این مراحل می توانید به سادگی نارگیل تان را بشکنید.
۱ – بالای نارگیل را سوراخ کنید.
بالای نارگیل می بینید که ۳ نقطه مشخص دیده می شود که معمولا ۲ تا از آنها نرم هستند و می توانید با یک پیچگوشتی در آنها سوراخ ایجاد کنید. یکی از سوراخ ها برای عبور هوا و دیگری برای بیرون آمدن آب نارگیل است. (البته اگر فقط یک نقطه نرم بود همان هم کافیست تا آب را بیرون بکشید).
۲- آب نارگیل را کاملا بیرون بگشید.
پس از سوراخ کردن، نارگیل را روی یک لیوان قرار دهید تا تمامی آب آن بیرون آید تا در مراحل بعد به مشکل بر نخورید.
۳- نارگیل را بشکنید.
حالا نوبت به آن رسیده که نارگیل را بشکنید. حوله ای دوی نارگیل بپیچید تا زمانی که به آن ضربه می زنید تکه های چوب به اطراف پرتاب نشوند.
۴- نارگیل را از پوسته چوبی جدا کنید.
حالا که نارگیل را شکستید می توانید با استفاده از چاقو تکه های نارگیل را از پوسته چوبی آن جدا کنید.
بد نیست بدانید که آب نارگیل یکی از نوشیدنی های بسیار مقوی است که خواص بسیاری دارد که در زیر تعدادی از آنها را آورده ایم:
استفاده در رژیم های لاغری به دلیل کم بودن میزان چربی.
مناسب برای جوش های صورت.
مناسب برای دوره های فشرده ورزشی (تامین کننده قوی نیاز های معدنی بدن).
کاهش دهنده فشار خون .
دارای کلسیوم فراوان.


منبع: گردالی


ویدیو مرتبط :
مراسم عجیب شکستن نارگیل با سر مردم