ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هررا: همه ما مضطرب و عصبی هستیم!


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که قرار بود از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) در هفته پایانی لیگ برتر، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد از بورنموث پذیرایی کند، پلیس به بسته‌ای در ورزشگاه مشکوک شد و 30 دقیقه پیش از شروع بازی ابتدا دو سکوی «سرالکس فرگوسن» و «استرتفورد اِند» را از تماشاگر خالی کرد و در ادامه از کلیه حاضرین در ورزشگاه خواست که به‌دلیل مشکوک بودن به بمب‌گذاری در این ورزشگاه، محل را هر چه سریع‌تر ترک کنند. هواداران بورنموث در جایگاه «استرتفورد اِند» مستقر بودند.

این بازی ابتدا 45 دقیقه به تعویق افتاد، اما در ادامه پلیس وضعیت قرمز در ورزشگاه اولدترافورد اعلام کرد و به جستجو برای یافتن مواد منفجره احتمالی کار گذاشته شده در سکوها پرداخت. پلیس توصیه کرد که این بازی برگزار نشود و در نهایت با اعلام رسمی انجام آن به تاریخی دیگر موکول شد.

آندر هررا، هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «کوپه» اسپانیا گفت: ما هنوز در رختکن ورزشگاه اولدترافورد هستیم و به‌نظر می‌رسد که پس از تخلیه کامل ورزشگاه، اینجا را ترک کنیم. همه ما مضطرب و عصبی هستیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
توصیه هایی برای اجتناب از عصبی و مضطرب بودن