ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جام قهرمانی به شهرداری اراک رسید/ مولدینگ گیلان نایب قهرمان


به گزارش خبرگزاری فارس،‌ هفته پایانی مسابقات لیگ برتر کاراته کشور در حالی روز گذشته در سالن غدیر برگزار شد که تیم شهرداری اراک با غلبه بر مولدینگ گیلان با نتیجه 15 بر 10 عنوان قهرمانی رقابت‌ها را کسب کرد. گاز زنجان و رعد پدافند هوایی مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند و عقاب شوبوکان و منتخب لرستان هم در مکان چهارم قرار گرفتند.

تیم کاراته مولدینگ گیلان در اولین حضور خود در مسابقات لیگ برتر با نفرات کاملا بومی به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت. یکی از نکات جالب توجه این تیم حضور قهرمانان دیروز کاراته استان گیلان به عنوان کادر فنی تیم مولدینگ بود.
مازیار فرید خمامی،‌ سعید حسنی پور، حامد زیکساری و میلاد شادرو(مربی بدنساز) مسئولیت فنی این تیم را عهده دار بودند.

حمید حسنی پور،‌مجتبی محمدی،‌ مهدی رحیمی نژاد،‌ محمود رحیمی،‌ دانیال زحمتکش،‌ سید رضا خوشکلام،‌ الیاس محمدزاده، علی فنون، پوریا حیدریان، سعید عباسی، محمدرضا امیری، آرمین طاعتی و آرمین آدوس در ترکیب این تیم حضور داشتند.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
نایب قهرمانی «واوسرسلام» در جام شهدای امامزاده میرافضل