ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



میلیاردرهایی که عاقبت به خیر نشدند


ورزش 3/ پس از آنکه گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ چهاردهم در لیگ پانزدهم بدون تیم ماند، ارزشمندترین بازیکن لیگ امسال هم قراردادش را در پایان نیم‌فصل فسخ کرد.
طبق آمار ثبت شده در سازمان لیگ مبلغ قرارداد حمزه یونس با تراکتورسازی به یک میلیارد و سیصد و شصت میلیون تومان بالغ می‎‌شود و این مهاجم تونسی گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ پانزدهم است.
پس از جدایی تونی اولیویرا از تراکتورسازی و جایگزین شدن امیر قلعه‌نویی به جای او قرارداد یونس فسخ شد تا عمر حضور این بازیکن در تیم پرطرفدار تبریزی فراتر از یک نیم‌فصل نرود.
جالب آنکه طبق آمار رسمی، تراکتورسازی فصل گذشته نیز گران‌‌ترین بازیکن لیگ برتر را در اختیار داشت. احمد آل نعمه که به تازگی از جام جهانی برگشته بود با وجود اینکه در آن رقابت‌ها اصلاً بازی نکرد اما سنگین‌ترین قرارداد لیگ چهاردهم را بست. عجیب آنکه این مدافع سابقاً ملی‌پوش با این وجود در لیگ امسال بدون تیم ماند.
پس از بی‌تیم ماندن آل نعمه و فسخ قرارداد یونس باید گفت که بازیکنان گران‌قیمت دو فصل اخیر فوتبال ایران هیچ‌کدام عاقبت به خیر نشدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
چگونه عاقبت به خیر باشیم ؟