علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مشکلات ۱۷۰ واحد تولیدی لرستان رفع شد


به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفی خانی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان با بیان اینکه قبل از برگزاری این جلسه کارگروه های تخصصی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان برگزار می شود اظهار داشت: جلسات این کارگروه ها با حضور کارشناسان دستگاههای ذی ربط و همچنین مجریان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امشب در جلسه ستاد تسهیل با حضور استاندار لرستان مسائل و مشکلات ۱۵ طرح استان مورد بررسی و به نتیجه نهایی رساندیم گفت: مشکلات این تعداد واحد با همکاری بانک ها و همچنین دستگاههای اجرایی استان رفع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به تصویب فانون تسهیل و رفع موانع تولید بیان داشت: تصویب این قانون ابزار خوبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی به خصوص مسائل و مشکلات بانکی آنها بود.

صفی خانی با بیان اینکه از ابتدای امسال سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان به عنوان دبیرخانه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی همواره جلسات آن را برگزار کرده است گفت: هر بار که جلسات برگزار می شود مصوبات آن بلافاصله آن به دستگاههای اجرای و همچنین مجریان طرح ها ابلاغ می شود.

وی با اشاره به روند اجرای مصوبات این ستاد در استان گفت: خوشبختانه درصد بالایی از مصوبات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان به سرانجام رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون مشکلات ۲۲۰ واحد تولیدی استان در این ستاد مطرح و بررسی شده است عنوان کرد: در نهایت مشکلات ۱۷۰ واحد تولیدی لرستان با برگزاری جلسات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان رفع شده است.

صفی خانی عمده مشکلات واحدهای تولیدی در استان را بدهی بانکی عنوان کرد و گفت: در این راستا بانکها اقدام به استمحال اقساط بانکی این واحدهای تولیدی کردند.

وی همچنین مشکلات واحدهای تولیدی در دستگاههای اجرایی مانند تامین اجتماعی، مالیات و ... از دیگر مسائل مورد بررسی شده در ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان عنوان کرد.


ویدیو مرتبط :
مشکلات واحدهای تولیدی کوچک