سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رفع مشکل نمایش ترافیک شهرهای ایران در گوگل مپس اندروید


رفع مشکل نمایش ترافیک شهرهای ایران در گوگل مپس اندروید

چند روز پیش امکان نمایش وضعیت ترافیک شهرهای ایران در اپلیکیشن نقشه گوگل فعال شد، اما کاربران اندرویدی برای استفاده از این ویژگی با مشکل مواجه شدند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید بدون مشکل ترافیک شهر خود را در گوشی اندرویدی مشاهده کنید.

جی اس ام/ چند روز پیش امکان نمایش وضعیت ترافیک شهرهای ایران در اپلیکیشن نقشه گوگل فعال شد، اما کاربران اندرویدی برای استفاده از این ویژگی با مشکل مواجه شدند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید بدون مشکل ترافیک شهر خود را در گوشی اندرویدی مشاهده کنید.
چند روز پیش در خبری اختصاصی اعلام کردیم که نمایش وضعیت ترافیک شهر تهران (و سایر شهرهای ایران) از طریق اپلیکیشن گوگل مپس میسر شده است و کاربران از این پس می‌توانند از طریق گزینه Traffic وضعیت شلوغی خیابان‌های شهر را چک کنند.
تنها دقایقی پس از فعال شدن این ویژگی کاربران اندرویدی گزارش دادند، برخلاف کاربران iOS، نمی‌توانند وضعیت ترافیک را به‌درستی مشاهده کنند؛ مشکلی که در همه نسخه‌های اندروید گوگل مپس وجود دارد و هنوز برطرف نشده است.

اگر از کاربران اندروید هستید، می‌دانید که در حالت عادی با پیغامی مشابه تصویر بالا مواجه می‌شوید که تنها لحظاتی کوتاه وضعیت ترافیک را روی نقشه نمایش می‌دهد و سپس غیب می‌شود. اما با استفاده از روشی که در ادامه خواهیم گفت قادر خواهید بود بدون مشکل از این امکان استفاده کنید.

پس از باز کردن اپلیکیشن گوگل مپس، دکمه آبی‌رنگ پایین صفحه (مسیریابی) را بزنید.
در این مرحله لازم است یک مبدا و مقصد برای برنامه تعریف کنید که می‌تواند مسیر واقعی شما یا هر مسیر دیگری باشد.

حالا منوی سه‌نقطه‌ای را باز کنید و گزینه All traffic را تیک بزنید. با این کار وضعیت ترافیک راه‌ها به‌درستی برای شما نمایش داده می‌شود.
اکنون با زدن دکمه بک از حالت مسیریابی خارج شوید و ترافیک را در هرجایی از نقشه مشاهده کنید.


ویدیو مرتبط :
مقایسه ویدیویی گوگل مپس با اپل مپس