سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور


ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشورباشگاه خبرنگاران/ بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعدازظهر جمعه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و جمعه شب باعث بارش باران و وزش باد گاهی رعدوبرق در استانهای غربی خواهد شد.

این سامانه روز شنبه در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر، استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز و دامنه های مرکزی زاگرس سبب بارش باران و برف، وزش باد در مناطق مستعد بارش تگرگ و در مناطق جنوبی رگبار و رعدوبرق می شود.

در این روز شدت بارش در استانهای زنجان، کردستان، کرمانشاه ، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوب آذربایجان غربی و از بعدازظهر در استان گیلان و ارتفاعات استانهای تهران، البرز و قزوین می باشد.

روز یکشنبه نیز علاوه بر نواحی ذکر شده، دامنه های شرقی البرز، بخش هایی ازجنوب کشور و با شدت کمتر برخی نقاط شمال شرق تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرد.

شدت بارش در روز یکشنبه در سواحل غربی و مرکزی خزر، ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی، شمال خوزستان، شمال آذربایجان شرقی و نوار غربی استانهای آذربایجان غربی و کردستان می باشد.

پیشینه و کمینه استان تهران به ترتیب 14 و 5 است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
فیلم مستند سمت غرب