علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی معرفی شدند


برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی معرفی شدندایسنا/ دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد که اسامی آنها عبارت است از:
در بخش طراحان کسب‌وکار – بخش آزاد: محمد علیزاده با طرح «تولید اصلاح کننده قیر با روش پلیمریزاسیون پیشرفته» و محمد عرفان با طرح « ارتقای رتبه مجلات علمی الکترونیکی» هر دو رتبه دوم را کسب کردند.
محمدمهدی نادری نیز با طراحی «تولید جنس منجمد تعیین جنسیت شده گاو» به عنوان نفر سوم شناخته شد و از فرید ملک احمدی برای «طراحی و ساخت تولید آچار بکس خورشیدی» تقدیر شد.
در بخش طراحان کسب‌وکار – بخش المپیاد دانشجویی: مریم زاکانی با طرح «شبکه خانوادگی و اجتماعی بادوم» رتبه دوم و لاله چینی با طرح « تست و کالیبراسیون رگلاتور شهری» رتبه سوم را به دست آورند و از طرح‌های «دستگاه هوشمند و تمام اتوماتیک تولید روغن» و «نانو کامپوزیت ضدحریق و خوردگی» نیز تقدیر شد.
در بخش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی: طرح‌های «برداشت رباتیک زعفران» رتبه اول و «تولید نهال گردو به روش صنعتی» رتبه دوم را کسب کرد و از طرح «سامانه گردشگری مبتنی بر واقعیت افزوده» تقدیر شد.
در بخش شرکت‌های نوپا فن آفرینان نیز مصیب علی شیر با «طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی در حوزه صنایع نفت و گاز» رتبه اول، محمدابراهیم سمیع با طرح «طراحی و توسعه فایروال صنعتی بوم کنترلرهای زیمنس» رتبه دوم و حامد محمدپور قمصر نیز با طرح «ساخت دستگاه تزریق چسب حرارتی» رتبه سوم را کسب کرد.
شرکت‌های رشد یافته – فن‌آفرینان: محمدعلی چمنیان با طرح «سیستم یکپارچه تغذیه نیرو قابل نصب در محیط بیرونی» رتبه اول، آرمان پنداشته با طرح «ساخت انواع قالب و تولید مبدل حرارتی صفحه‌ای» رتبه دوم و سعید سامانی مجد با طرح «سامانه گندزدایی پیشرفته مولتی اکسیدان بکو» رتبه سوم را به دست آورد.
در بخش شرکت‌های علوم انسانی – فن‌آفرینان: ناهید زارعت‌گر با طرح «سامانه طراحی و تولید کارتون و کتاب داستان مصور توسط کودکان و نوجوانان» رتبه دوم را به دست آورد. مرتضی حسینی کمال‌آبادی با طرح «پژوهش‌های میان رشته‌ای ادبیات عربی و فقه که به تولیدات کتاب، نرم‌افزار و مجله می‌انجامد» و محسن موسوی با طرح «اجرای تخصصی سیستم‌های جامع منابع انسانی» رتبه سوم را به دست آوردند.
در بخش شرکت‌های تداوم فن‌آفرینی: شهرام احمدی با طرح «ساخت سیستم جاگذاری نیلهای اینترلاک فمور و تی‌بیا» لوح تقدیر و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اهدا شد.





منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
جلسه داوری یازدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی - 3