سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همایش استانی جبهه ایستادگی هفته آینده برگزار می‌شود/ لیست جداگانه‌ نمی‌دهیم


حسن بیادی سخنگوی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: همایش مسئولان استانی با حضور اعضای شورای مرکزی این جبهه هفته آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیته استان‌ها درباره تعیین کاندیداهای مطلوب جبهه ایستادگی تعامل و همکاری لازم را با جریانات همسو با اصول‌گرایی دارند.

سخنگوی جبهه ایستادگی یادآور شد: این جبهه در انتخابات پیش رو در تعیین مصادیق و شاخصه‌های کاندیداها جهت تهیه لیست واحد با اصولگرایان تعامل مقتضی را دارد و طبیعی است که با حصول توافق و تفاهم مورد نظر جبهه ایستادگی لیست جداگانه‌ای نخواهد داد.

بیادی تأکید کرد: هدف جبهه از ارائه لیست واحد مبتنی بر تفاهم همه جریانات اصولگرایی چیزی جز استحکام نظام اسلامی و مردم سالاری دینی نیست و طبیعتا در این مسیر نقش جبهه ایستادگی با توجه به ظرفیت بالفعل و بالقوه آن در پیشبرد اهداف کارساز خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: توافق و تعامل در انتخابات و تعیین کاندیداهای مشترک به معنی سهم خواهی نیست، بلکه به معنی حضور در سنگری واحد با هدفی مشترک است و این نوع تعامل برای جبهه ایستادگی با ارزش است.

انتهای‌ پیام/


ویدیو مرتبط :
یک گفتار: در جبهه عکس گرفتید و رفتید، حال ما باید جواب دهیم که چرا جبهه رفتیم