سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جوانفکر: در دوران ما، امریکا جرات مصادره نداشت


در تمامی سفرهای دکتر احمدی نژاد به نیویورک هواپیمای حامل ایشان و هیات همراه همواره در فرودگاه جان اف کندی نیویورک فرود آمده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علی اکبر جوانفکر اظهارات سید محمود علوی وزیر اطلاعات درباره فرود هواپیمای حامل رئیس جمهور سابق و هیات همراه وی در یک فرودگاه نظامی در نیویورک را حیرت انگیز خواند و گفت: بنده به عنوان یک شهروند ایرانی عمیقا احساس نگرانی می کنم اگر سایر گزارشهای در اختیار وزیر محترم اطلاعات از این دست باشد.

به گزارش دولت بهار، مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور سابق با رد اظهارات آقای سید محمود علوی گفت: دکتر احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری خود هشت بار برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل و یک بار نیز برای سخنرانی در کنفرانس بین المللی بازنگری در ان. پی. تی به نیویورک سفر کردند که در برخی از این سفرها بنده نیز همراه ایشان بودم.

وی افزود: در تمامی سفرهای دکتر احمدی نژاد به نیویورک هواپیمای حامل ایشان و هیات همراه همواره در فرودگاه جان اف کندی نیویورک فرود آمده است و برخلاف اظهارات تاسف انگیز وزیر محترم اطلاعات ، در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد ، قدرت ملی و سیاسی ایران و هیمنه نظام جمهوری اسلامی ایران به گونه ای بود که آمریکایی ها جرات فکر کردن به مصادره اموال ایران را نداشتند.

وب گردی


ویدیو مرتبط :
بی بی سی:امریکا چاره ای جز حمله اتمی نداشت!