سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رای مردم مورد احترام است ؛مدیران اجرایی در انتخابات کاملا بی طرف هستند


اکبرصمدی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرمانداری و مدیران دستگاههای اجرایی تنها به فکر برگزاری سالم و بی طرفانه دور دوم انتخابات هستند و مجریان انتخابات ذره ای از رسالت و سیاست بی طرفی خود عدول نمی کنند.
وی بیان کرد: در دور اول نیز شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و بدون شائبه و با مشارکت بیش از 77درصدی مردم در این حوزه بودیم و در دوم نیز بی شک حساسیت بیشتری در احترام به رای مردم و حفظ بی طرفی خواهیم داشت.
وی تصریح کرد که فرمانداری بر عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی نظارت دارد و در صورت مشاهده فعالیت مدیری له و یا علیه نامزدی خاص، با فرد متخلف برخورد خواهد شد .
وی اظهار کرد: زمینه برگزاری انتخابات باشکوه در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار مغان فراهم است و دور دوم انتخابات مجلس دهم را پرشورتر و بهتر از مرحله اول در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار برگزار خواهیم کرد.
صمدی با انتقاد از برخی بد اخلاقی های رسانه ای و نیز پخش شایعات بی اساس ، تاکید کرد که فرمانداری آرای مردم را بعنوان امانتی مقدس و حق الناس دانسته و از آن حفاظت خواهد کرد.
6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫آموزش شیوه رای دادن با صندوق های الکترونیکی رای گیری در انتخابات شوراهای شهر و روستا‬‎