سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون استاندار اردبیل: بازرسان انتخابات بی طرف باشند


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی آذرنژاد روز یکشنبه در دیدار با مسوولان بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: هدف نهایی برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور واجدان شرایط در پای صندوق های رای است و بازرسان نیز همچون دیگر عوامل باید در این راه گام بردارند.
وی افزود: به ازای هر 20 صندوق نیز یک سر بازرس معین شده که باید فارغ از تمایل حزبی و جناحی فعالیت کرده و هرگونه تخلفی را از سوی نامزدها و یا عوامل اجرایی گزارش کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اعضای شش نفره هیات بازرسی استان بیان کرد: در شهرستان ها هیات های سه نفره ای تشکیل و پس از مشخص شدن صندوق های ثابت و سیار برای هر صندوق یک بازرس معین خواهد شد.
آذرنژاد اضافه کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس شورا و خبرگان رهبری، بازرسان باید پیشتر در فرمانداری ها مستقر شده و پیش از هر اقدامی خود به قوانین و بخشنامه های انتخاباتی آشنایی داشته باشند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفندماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد؛ نام نویسی از علاقه مندان نامزدی دو انتخابات پیش رو به ترتیب در روزهای چهارم و ششم دی ماه انجام و از روز گذشته بررسی صلاحیت ها آغاز شده است.
8123/ 1257

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معاون عمرانی استاندار اردبیل از روند كند اجرای پروژه ی سد گیوی انتقاد كرد + فیلم